Olettehan sisäänkirjautuneet tajunneet
että aloittamanne keskustelut ja kirjoittamanne kommentit (myös vierailijana kirjoitetut jos olet ollut kirjautunut sisään mutta ruksinut mukamas "anonyymiksi") voivat jäädä kaikille julkisesti näkyviin? Kello 23 jälkeen täällä ei ole yksityisyyttä, mistä ei ole missään edes kerrottu käyttäjälle selkeästi.
Miettikää siis, mitä itsestänne nettiin kirjoitatte ja ketä haukutte. Itse olen löytänyt täysin vahingossa kahden tutun tunnukset ja kirjoitteluja, toisen niin että googlasin muistaakseni nimeä/sähköpostiosoitetta ja google löyti kyseisellä sähköpostiosoitteella tehdyn tunnuksen yhdelle keskustelupalstalle. Oli vähintäänkin kiusallista lukea yksityiskohtia seksielämästä ja nähdä henkilökohtaisista asioista aloitettuja keskusteluja. Toisen paljasti yhtenäiset kommentit, liian paljon vahingossa annettuja tietoja jotka olivat laskettavissa yhteen ilman että täytyi nähdä mitään vaivaa. Nämä ihmiset eivät tietenkään saa koskaan tietää että olen heidän profiilinsa nähnyt ja vahingossa yhdistänyt oikeaan henkilöön. En osaisi oikeasti edes hakkeroida mutta täällä sitä ei tarvitse edes yrittää, riittää että päässä herää kysymys ja klikkaa yhtä linkkiä.
Itse teen usein vainoharhaisena netissä anonyyminäkin kaikenlaisia harhautuksia, enkä koskaan kirjoita keskustelupalstoille oikeita tietoja. Jos puhun kaveristani kysyn täällä mukamas itseni puolesta, jos sanon olevani 170cm olen oikeasti 175cm, Vantaa onkin oikeasti Espoo jne. Tällaista ei kuitenkaan pitäisi kenenkään joutua täällä tekemään tai paljastumista pelkäämään, tai muuten tänne ei kohta uskalla kukaan kirjoittaa yhtään mitään. :( Olkaa varovaisia!
Kommentit (2)
Mobile kirjoitti:
Kyllä.
Anonyymisähköposti käytössä vain tällä nikillä ja suht usein vaihtelen nikkiä.
En tykkää yhtään, että nikkiä klikkaamalla näkee kaiken mun kirjottelun.. se siitä anonymiteetistä. Vaikka "harhauttelen", kuten sä..
Silti pakko päästä pulisemaan viikottain. ;D
Periksiantamattomat mammat ovat varmasti perillä osasta mun nikkejä, että sama tyyppi. Vaikken mikään mielenkiintonen tapaus olekaan.
Tämä oikeastaan pakottaa ihmisiä trollaamaan, koska ei haluta että yhdellä nikillä kirjoitetut viestit voisi laskea yhteen.
Kyllä.
Anonyymisähköposti käytössä vain tällä nikillä ja suht usein vaihtelen nikkiä.
En tykkää yhtään, että nikkiä klikkaamalla näkee kaiken mun kirjottelun.. se siitä anonymiteetistä. Vaikka "harhauttelen", kuten sä..
Silti pakko päästä pulisemaan viikottain. ;D
Periksiantamattomat mammat ovat varmasti perillä osasta mun nikkejä, että sama tyyppi. Vaikken mikään mielenkiintonen tapaus olekaan.