Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt apua!

Vaikeeta
06.01.2016 |

Tarvitsen mielipiteitä siitä että kusettaako mies mua kun se sanoo että tykkää ja pyytää mua sen luo ja haluu nähä ja kun ollaan kahestaan niin siitä ei olis epäilystäkään.. Mutta hän on puhunut yhteisille kavereillemme että ei kiinnosta tippaakaan? Nii mitä mun pitäis nyt tehdä koska kuitenkin välitän ihmisestä. Niin ja hänen mieli vaihtelee koko ajan mua kohtaan. En haluis päästää irti mutta en haluu pettyäkkään

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kysyisit suoraan siltä itseltään etkä täällä jahkailisi

Vierailija
2/2 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tossa ole mitään järkeä. Tää nyt ei ole ehkä ihan sama juttu kun kyseessä ylä-aste ikäiset, mutta musta oli mun silloinen poikaystävä sanonut kavereilleen että olen ruma enkä kiinnosta häntä tippaakaan, vaikka kuitenkin seurusteltiin ja kehui kauniiksi. Oli kuulemma sanonut niin, koska olin seiskaluokkalainen ja hän kasilla, noloa siis. 6 vuotta me seurusteltiin mutta loppupeleissä koko suhde oli ihan yhtä tyhjän kanssa, kyllä sen monessa asiassa huomasi että joku tässä nyt mättää. Lapsellinen poika/mies.

Suosittelen lopettamaan tuon suhteen ja etsimään paremman, kyllä niitäkin on jotka avoimesti välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän