Pikkuleijonilla ei ollut lapasia tai hanskoja voitonjuhlissa!
Ensinnäkin: hävetkää sponsorit!
Toiseksi: nyt on kansalaisaktivismin paikka. Laitetaan puikot heilumaan ja lähetetään lämpimiä lapasia Pikkuleijonille Suomenjääkiekkoliittoon. Kyllä Pikkuleijonat ovat lämmikkeensä ansainneet. He ovat pukeutuneet ohjeiden mukaan sponsorien vaatteisiin eivätkä voineet laittaa omiansa käsiin. Aletaan siis sponsoreiksi tässä asiassa kun kukaan muu ei älyä asiasta mitään. Jos lapasia tulee liikaa niin ainahan tulee uusia Pikkuleijonia, jotka tarvivat lapasia.
Kommentit (11)
Eihän ne olis voinut kuvata puhelimillaan lapaset kädessä.
Mutta mietin, että kuinkahan monen pojan äiti laittoi whatsappia, että " Hanskat käteen"
Toi lapasten kutominen kuulostaa jotenki tosi kivalta ja herttaselta idealta :) Olihan niillä varmaan näpit jäässä siellä lavalla.
Kriisiavun paikka! Aikuiset tai lähes aikuiset miehet ilman lapasia ulkona! Laura Lepistökin huolestui ja kyllä täällä itse kullakin kukkahattu jo heilahtaa päässä moisesta!
Olen kuitenkin pettynyt siihen, ettei alaikäisillä pelaajilla, eikä muillakaan ole näkynyt julkisesti kaljapulloa kädessä, ainakaan vielä. Olisin halunnut moralisoida median kera.
Ei ole lankoja enää kun olen kutonut pikku sukkasianiin paljon partalapsille.
Ai niin oliko niillä kaikilla omenat? Ainakin yhdellä pojalla oli vaaleanpunainen puhelin eli i phone taisi olla. Ihmettelinkin värivalintaa, jotenkin niin naisellinen väri vaikka toki poikakin voi valita vaaleanpunaisen puhelimen.
Suosion myötä ei enää tarvitse tehdä käsitöitä.
Kertoo lähinnä huonosta kotikasvatuksesta. Kamalan näköistä kun pidetään käsiä taskussa ja vaihdetaan jalkaa. Juntin kuvan antoivat ikävä kyllä.
Eipä unohdeta kypärämyssyja ja kaulureita! Pikkuraasut vasta päässeet vaipoistaan ja joutunet kylmissään isoon maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo lähinnä huonosta kotikasvatuksesta. Kamalan näköistä kun pidetään käsiä taskussa ja vaihdetaan jalkaa. Juntin kuvan antoivat ikävä kyllä.
Jalan vaihtaminen on kylä niin junttia, että edelleen täällä shokissa ollaan! :D Voi vittu sinuakin :D
Voi voi. Kohta aikuiset ei osaa laittaa vaatetta sään mukaan. Onko tullut jo turhan monta mailan iskua päähän, kun ei tajuta? No luonto karsii heikoimmat ja ne jotka ei älyä' laittaa tarpeeksi päälleen vaatetta jäätyy pois rasittamasta yhteiskuntaa.
Up