Mikä on isoin asia, minkä olet vetänyt alas vessanpöntöstä?
Kerran ihan kännissä baarista tullessa sähläsin ja vedin pikkarit alas. Hups.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Kerran ihan kännissä baarista tullessa sähläsin ja vedin pikkarit alas. Hups.
T-paita.
Pesin nyrkkipyykkiä ja huiskaisin pesuaineveden pesuvadista pyttyyn. Yks t-paita oli vielä pesuvedessä.
Minäkin vahingossa pikkarit enkä edes ollut kännissä. En ymmärrä mitä sekoilin :D
Hääkakun kuulin jonkun vetäneen pytystä alas kun ei kaikki menny niinkuin piti.
Mulla meni kerran sukkahousut, mutta silkka vahinko. Pesin nyrkkipyykkiä ja en huomannut, että sukkahousut olivat jääneet vielä sankoon, jossa niissä huuhtelin, kun heitin huuhdeveden pyttyyn, meni sukkahousut samaan syssyyn. Ehdin vain todeta, että hups enkä saada kiinni. Muutoin olen kyllä tosi tarkka, mitä viemäriin laitan.
Lapsen nilkkasukka, muovinen leikki volvo vajaa 10 cm.
Joskus on tullut jotain pönttöön kuulumatonta sinne pudotettua, mutta eihän silloin vedetä pönttöä vaan ongitaan esine ylös.
Kuollut akvaariokala. Ainakin 15-kiloinen oli ja silmienvälikin toista metriä.
Olin Virossa reissussa, ja jossain kauppakeskuksessa iski hirvittävä tarve päästä vessaan. Siellä kuluikin tovi jos toinenkin, ja tuloksena oli pytyn tukkeutuminen. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kerta, kun tuommoista saan aikaiseksi. Pääsin onneksi luikkimaan paikalta pois, ennen kuin kukaan tuli paikalle.
nainen 20v
Vierailija kirjoitti:
Joskus on tullut jotain pönttöön kuulumatonta sinne pudotettua, mutta eihän silloin vedetä pönttöä vaan ongitaan esine ylös.
Mulla ne sukkahousut meni huuhteluveden paineen mukana, sama kuin olisi huuhtonut pytyn. En ehtinyt ottaa kiinni.
Kyllä se on sitä paskaa jota joskus tulee tuutin täyveltä.
Anopin