Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikaviestintä, kuuluuko keskustelu olla vuoropuhelua?

Vierailija
06.01.2016 |

Vastailen toisinaan viiveellä viesteihin. Erään kanssa jutellessa tuntuu, että hän käy monta kertaa kurkkimassa olenko lukenut viestin. Vaikka hän pursuilisi asiaa, niin hän ei kirjoita mitään ennen kuin odottaa minun "siirtoa". Onkohan tämä nyt pikkasen ylianalysoitua... :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös, milloin näihin odotetaan vastattavan. Jos joku laittaa lauantai-iltana pikaviestin että "moi", odottaako hän että kirjoitan sunnuntaiaamuna hälle "moi", kun olen nähnyt viestin? Yleensä en vastaa mitään, koska oletan että on halunnut silloin jutella, eikä hänellä ole mitään erityistä asiaa kun ei ole sitä kirjoittanut. Mutta ilmeisesti joku tästäkin on loukkaantunut.

t. ei-ap, mutta toinen analysoija

Vierailija
2/4 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastailen toisinaan viiveellä viesteihin. Erään kanssa jutellessa tuntuu, että hän käy monta kertaa kurkkimassa olenko lukenut viestin. Vaikka hän pursuilisi asiaa, niin hän ei kirjoita mitään ennen kuin odottaa minun "siirtoa". Onkohan tämä nyt pikkasen ylianalysoitua... :D

Mistä tiedät, että käy kurkkimassa useasti? Ylianaalisoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa myös, milloin näihin odotetaan vastattavan. Jos joku laittaa lauantai-iltana pikaviestin että "moi", odottaako hän että kirjoitan sunnuntaiaamuna hälle "moi", kun olen nähnyt viestin? Yleensä en vastaa mitään, koska oletan että on halunnut silloin jutella, eikä hänellä ole mitään erityistä asiaa kun ei ole sitä kirjoittanut. Mutta ilmeisesti joku tästäkin on loukkaantunut.

Haha. Ei helvetti. Itse kyllä vastaan moi vaikka näkisin viestin viikon myöhässä.

Vierailija
4/4 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha. Ei helvetti. Itse kyllä vastaan moi vaikka näkisin viestin viikon myöhässä.

Ai vaikka viesti olisi lähetetty sellaiseen aikaan, että voisi kuvitella olevan "kännivahinko"? ;)