Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikäero

Vierailija
05.01.2016 |

Olen tavannut itseäni 10 vuotta vanhemman miehen.

Mitä olette mieltä? Tai kuinka paljon teillä on kumppaninne kanssa ikäeroa ? Olen siis itse 19 ja mies 29 jolla kolme lasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mieheni kanssa 11 vuotta ikäeroa. Olemme edelleen yhdessä 9v jälkeen :) olin 18 kun tapasimme

Vierailija
2/7 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosuhteeseen joo, muuten ei. 

Et sinä nuori nainen halua pidemmän päälle mitään keski-ikää lähestyvää isukkia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttöpaha, elä ensin oma nuoruutesi loppuun ja ala vasta sitten äidiksi, olet ihan liian nuori äitipuoleksi kolmelle. Mietipä paljonko harmittaa myöhemmin jos nyt jäät kiinni tuollaiseen? Itse elin vastaavaa lapsiperhevaihetta melkein nelikymppisenä enkä totisesti kadu pitkää aikaa jolloin sain lähinnä keskittyä itseeni. Opiskele, tapaa ikäisiäsi poikia, opettele tuntemaan itsesi, älä ihmeessä sotkeennu tuollaiseen kuvioon.

Vierailija
4/7 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä ikäeroa 17 vuotta ja kolme lasta. Naimisissa jo kohta 20 vuotta. Hyvin menee.

Vierailija
5/7 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä ihmiset, suosittelette 19 v tytön suhdetta kolmen lapsen isään. Olen nähnyt parin noin 25-vuotiaan alkavan äitipuoleksi, molemmissa tapauksissa ei totisesti ollut helppo tie, siinä käytiin läpi psykologeja ja kasvatusneuvoloita kun nuoret naiset heitettiin yht äkkiä vastuuseen lapsista.

Vierailija
6/7 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä ihmiset, suosittelette 19 v tytön suhdetta kolmen lapsen isään. Olen nähnyt parin noin 25-vuotiaan alkavan äitipuoleksi, molemmissa tapauksissa ei totisesti ollut helppo tie, siinä käytiin läpi psykologeja ja kasvatusneuvoloita kun nuoret naiset heitettiin yht äkkiä vastuuseen lapsista.

Ihan hyvä muuten, mutta tällaista ei kukaan ole suositellut.

Vierailija
7/7 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva jos ei olisi noita mukuloita.