Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pino: ärsyttävät mainoskliseet

Vierailija
05.01.2016 |

Mainoksissa käytetään paljon samoja stereotyyppisia ilmaisutapoja tai "keinoja" vuodesta toiseen.

Ensimmäisenä tuli itselleni mieleen kosmetiikkamainoksissa käytetty termi "ravitsee". Joku pirun suihkugeeli "ravitsee" ihoa ja hoitoaine "ravitsee" hiusta. Buuuuullshit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimenevä tuotteen nimen alleviivaaminen. Tätä on etenkin radiomainoksissa. Siis tyyliin Ruisrento -mainos Ketonen ja Myllyrinne -sketsissä :D

"Ruisrento"

"Ai miiiikääää?!"

"RUISRENTO"

 

Vierailija
2/5 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ravitsemisesta tuli mieleen, miten ainakin Lumenella on aina muka jokin marjauute tuotteissa mukana :D Joo voihan siellä joku tilkka lakkaöljyä olla kymmenessä litrassa meikkivoidetta, mutta merkitystä sillä ei takuulla ole kuin mielikuvien luojana. Juuri tällaista "ravitsevaa ja terveellistä luonnontuotetta" kun yritetään myydä. Onko paljonkin ihmisiä, jotka ei näe tuollaisten mainonnan keinojen läpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintymiskuntoon trimmattu balettitanssijan näköinen nainen mussuttaa suklaapatukoita.

Vierailija
4/5 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella ihmisellä saa olla silmälasit vain kehysmainoksessa.

Vierailija
5/5 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikä tässä vielä kaikki" kun on ollaan ensin puoli tuntia väitetty, että kun ostat tämän veitsen, et ikinä tarvi enää uutta veistä. Seuraavaksi kerrotaan mitkä kaikki muut veitset saa kaupan päälle, kun ostaa tämän ihmeveitsen, jonka ostamisen jälkeen ei koskaan enää tarvitse uutta veistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi