Johanna Karalahtea varoiteltiin Jerestä, mut ihan turhaan. Sehän onkin niin ihana :-D
Jere on Johannan mielestä niin ihana ja ystävällinen ja auttavainen ja..
Silloin ei paljon paina pettämiset ja lasten hylkäämiset ym., jos on niin ihana.
Kommentit (108)
Eikös sitä yleensä suhteen alkuaikoina ollakin 'ihania' ja ystävällisiä ja kaikkea muuta hunajaa.
Arki on osunut kohdille jo muutamille naisille, mutta eihän Johanna tule sellaista kohtaamaan tietenkään, LOL
Toivotaan, että varoitettiin turhaan.
Tuo akka on niin tyhmä, itserakas ja ylimielinen, että kyllä nautin siinä vaiheessa kun jere taas kyllästyy kotileikkiin ja "ah, minä muutin jeren"-pyrkyri jää poikineen kuin nalli kalliolle.
Jos pitää ihanana ihmistä, joka sanoo ( jo olemassa olevasta lapsestaan), että halusin Oksanan abortoivan 'sen', niin kai se kertoo jotain tästä vaimosta. Mene ja tiedä.
En tiedä mutta ruma se on kuin hitto!
Vierailija kirjoitti:
Jaa kumpi?
Vierailija kirjoitti:
Rumasta tiedä, mutta jotenkin luonnottoman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumasta tiedä, mutta jotenkin luonnottoman näköinen.
Siis emäntää tarkoitin ainakin minä.
Hiukan olen miettinyt, että kuka Johanna?
Kaunishan tuo Nanna on, todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää ihanana ihmistä, joka sanoo ( jo olemassa olevasta lapsestaan), että halusin Oksanan abortoivan 'sen', niin kai se kertoo jotain tästä vaimosta. Mene ja tiedä.
Jep, ja kutsuu lapsensa äitiä "kasaksi paskaa" blogissaan, ja toivoo ettei olisi häntä koskaan tavannut ja ettei Stella olisi syntynytkään.. Aivan järkyttävää. Mutta ihana se on, tosi ihana, kun se mun oottama POIKA on sen mielestä ihan KUNINGAS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja kutsuu lapsensa äitiä "kasaksi paskaa" blogissaan, ja toivoo ettei olisi häntä koskaan tavannut ja ettei Stella olisi syntynytkään.. Aivan järkyttävää. Mutta ihana se on, tosi ihana, kun se mun oottama POIKA on sen mielestä ihan KUNINGAS!
Itsekin toivon, että esikoinen olisi isänsä kanssa jäänyt tekemättä. Voi voi sentään, mutta ei poika sitä huomaa vaikka niin aika ajoin mietinkin. Eri asia toki jossain blogissa kuulutella asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Karalahden eukko. Aika tympivää kutsua jollain vauvaiän kutsumanimellä, ihan kuin sille pitäisi lässyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin toivon, että esikoinen olisi isänsä kanssa jäänyt tekemättä. Voi voi sentään, mutta ei poika sitä huomaa vaikka niin aika ajoin mietinkin. Eri asia toki jossain blogissa kuulutella asiaa.
Sä siis oikeasti kadut omaa lastasi? Olen järkyttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunishan tuo Nanna on, todella kaunis.
No, jos tykkää kuivahtaneen korpun näköisestä keltaisesta miehestä tekotukalla, niin miksei.
Ilmeisesti tykkään. Itse kun olen tälläinen maantienharmaa ryhävalas, enkä enää niin nuorikaan.
Missä vaiheessa Jere jätti alkoholin? Oliko suhdetta silloin raittiina jo Oksanan kanssa? Vai käyttikö silloin vielä?
Meinaan, heillä on Nannan kanssa pieniä tsäänssejä siksi, ettei Jere voi enää paeta alkoon. Katkeraa sinänsä minusta Susannalle, mutta toivottavasti hän on jo saanut kunnon miehen.
Sitten Nanna ja Jere voivat kuvitella, että se, jos suhde ei särykään johtuu heidän ihanuudestaan (tai pojasta....) vaikka selvin syy oli se muutos, ettei Jere voi enää ryypätä. Oh the irony.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karalahden eukko. Aika tympivää kutsua jollain vauvaiän kutsumanimellä, ihan kuin sille pitäisi lässyttää.
Itsehän se sitä käyttää, nannannaa, ku hän on niin nannaa! ällöttävä eukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä siis oikeasti kadut omaa lastasi? Olen järkyttynyt.
Se tunne on sinulle suotu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa kumpi?
No en tiedä sinun kauneusihanteita, mutta sanotaanko näin että Johanna on ihan sievä nainen. Ei tosin mikään Susannan kaltainen kaunotar, mutta sievä kuitenkin.
Tuskin Johanna Jeren viimeiseksi jää. Pari vuotta ja eksä ja Kuningas saavat jäädä.