Pelkään että miespuolinen kaveri unohtaa minut
Taustaa: tutustuin vuosi sitten netissä erääseen mieheen, jonka ensikatseessa oli lämpöä ja hyvänolon tunnetta. Hän oli silloin varattu, kuten minäkin. Tuolloin meillä meinasi lipsahtaa jonkin sortin suhteen puolelle, mutta päädyttiin ystävyyteen.
No hän erosi, minä erosin..ystävyys jatkuu mutta mua pelottaa, että hän löytää jonkun naisen ja rakastuu päättömästi ja unohtaa mut :( toisaalta, voihan mullekin käydä noin että rakastun ja unohdan hänet.
Ollaan viestitelty päivittäin ja huolestun jos ei viestiä kuulu vuorokauteen. Olen miettinyt, että ovatko nämä mustasukkaisuus-oireita, tai läheisriippuvuutta?
Ja vielä lisään että hän kyllä aidosti välittää ja minä hänestä. On sellainen olo että en halua hänelle mitään pahaa..mutta en halua riippakivikään olla 😂😂
Mitä mä teeeeeen?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen oot? 12??
Pyydä se treffeille. Jos sitä ei kiinnosta niin pysykää kavereina. Etsä sille voi mitään jos hän löytää tyttöystävä
En pyydä. Käydään kerran viikossa kahvilla ja molemmat on rikki edellisistä suhteista. Ikähaarukk 39-44v 😀
Itsekin laitan viestiä joka päivä miehelle, jota en saa. Ellen laita viikkoon, tulee viesti häneltä. Surkuhupaisaa jonkin sortin riippuvutta. Vähän aikaa oltiin seksisuhteessakin, mutta olisin halunnut enemmän, mies ei halua sitoutua erottuaan vasta. Eihän noissa viesteissä mitään pahaa ole ja jos jompikumpi alkaa seurustella, niin finito.
Annat pildeä. Siitä se sitten suttaantuu jos suttaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin laitan viestiä joka päivä miehelle, jota en saa. Ellen laita viikkoon, tulee viesti häneltä. Surkuhupaisaa jonkin sortin riippuvutta. Vähän aikaa oltiin seksisuhteessakin, mutta olisin halunnut enemmän, mies ei halua sitoutua erottuaan vasta. Eihän noissa viesteissä mitään pahaa ole ja jos jompikumpi alkaa seurustella, niin finito.
Nyt on niin paljon yhtäläisyyksiä. Mikäs on miehen etukirjain ja missä asustaa? Ap
Miksi se loppuu, jos alkaa seurustella? Miksi ette seurustelisi? Tietäähän mieskin, että lopetatte, jos löydätte jonkun, ettekä vain oleta niin? Miksi muka löytäisitte paremman? Ja jos ette, niin miksette haloo ota niitä miehiä?
yritä vaan elää tätä päivää, älä turhaan mieti tulevaa, et voi tietää mitä tulee joskus tapahtumaan etkä sitäkään, miten itse siihen suhtaudut. Tällä hetkellä olette hyviä ystäviä, ja se riitää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se loppuu, jos alkaa seurustella? Miksi ette seurustelisi? Tietäähän mieskin, että lopetatte, jos löydätte jonkun, ettekä vain oleta niin? Miksi muka löytäisitte paremman? Ja jos ette, niin miksette haloo ota niitä miehiä?
Mies ei halunnut mun kanssa mitään, kun olin vielä suhteessa ja hän vapaa..hän oli suuri olkapää kun kävin mun eron läpi..ja on oikeasti ihminen josta taidan välittää enemmän kuin annan itselleni lupaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
yritä vaan elää tätä päivää, älä turhaan mieti tulevaa, et voi tietää mitä tulee joskus tapahtumaan etkä sitäkään, miten itse siihen suhtaudut. Tällä hetkellä olette hyviä ystäviä, ja se riitää.
Todella hyvin sanottu 💕
Olen hänelle sanonut, että hän on komea ja pidän hänestä. Mutta hän häkeltyy, kokee oudoksi jos saa ihailuja vastaan. On ilmeisesti kokenut koulukiusaamista, voiko se vaikuttaa vielä aikuisena niin että arvet olisi jääneet?
Joku heitti bilde-kortin kehiin. Hän on mies jolke tuo ei ole etusijalla. Onkin ollut ihana viettää hetkiä hänen kanssaan, kun ei tarvitse miettiä että millon alkaa bilden vonkaaminen. Esim. Jos pyytäisin että voinko tulla vain nukkumaan yöksi viereen, tiedän että saisin olla hänen kainalossa ja hän silittelisi päätä..eikä se jihtaisi seksiin. Molemmilla on seksin suhteen huonoja kokemuksia..joten senkin vuoksi arvostan näitä hetkiä yli kaiken.
Mutta ei tästä tuu mitään...mies pyörii kokoajan mielessä.
Ap
Enpä jaksaisi tuossa iässä enää tuollaista teinisäätöä. Kuulostaa äärettömän lapselliselta.
Kuulostaa suhteelta, jossa ei ole seksiä, ei ihan ystävyydeltä... ainakaan ap.n osalta. Varma tapa saada sydänsuruja, ja niitähän on jo nyt :-(
Niin. Mikei teillä voisi olla suhdetta ilman seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mikei teillä voisi olla suhdetta ilman seksiä?
Minun mielestäni voisi olla...miksi pilata seksillä hyvä ja lämmin suhde? Kun en itsekään tiedä mitä seksiltä haluan...olin niin monta vuotta ilman että ensin täytyy itse tutkiskella mikä tuntuu hyvältä.ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa suhteelta, jossa ei ole seksiä, ei ihan ystävyydeltä... ainakaan ap.n osalta. Varma tapa saada sydänsuruja, ja niitähän on jo nyt :-(
Luulen, että mun tunteet on voimakkaammat kuin hänen....onneksi pystyn näistä tunteista myös hänelle puhumaan :)...
Minkä ikäinen oot? 12??
Pyydä se treffeille. Jos sitä ei kiinnosta niin pysykää kavereina. Etsä sille voi mitään jos hän löytää tyttöystävä