Miten olet päässyt eroon vyötärölihavuudesta?
Ongelmani on siis tällainen pömppis, muutoin en ole iso. Ärsyttää näyttää siltä kuin olisi aina raskaana :( Lisäksi suvussa on diabetesta, niin terveydenkin takia haluaisin vähän kaventaa vartta. Olen nyt ajatellut vähentää hiilareita (syön etenkin leipää ja pastaa ihan liikaa) ja pitää kokonaan taukoa kaiken alkoholin juomisesta. Onko tämä auttanut ja onko muita vinkkejä? Liikuntaakin voisi varmaan vielä lisätä.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei vaikuta hiilareiden vähennys, päinvastoin se lihottaa ja juuri vyötäröstä (lihoin yli 10kg kokeilemalla karppaamista), mutta se mikä oikeasti auttaa mulla on kaikkien sokerien poisjättö, meinaa siis sokeria, sokeria, mutta myös hedelmiä.
Pastaa syön melkein joka päivä, ja kaikkea muutakin, mutta en hedelmiä, enkä pahemmin sokeria, meinaan siis fruktoosia sisältäviä juttuja lähinnä.
Mulla ei kans vaikuta fodmapsit mitään, jotkut sipulit yms. ei vaikuta turvotuksiin, vain se sokeri.
Kiitos vastauksesta :) Pitääkin muistaa tuo hedelmäjuttu, vaikka en nyt niin hirveästi niitä normaalisti syökään. -ap
Enemmän seksiä. Mieluiten jos ei joka niin ainakin joka toinen päivä. Vaikuttaa hormoneihin.
Mulla ei vaikuta hiilareiden vähennys, päinvastoin se lihottaa ja juuri vyötäröstä (lihoin yli 10kg kokeilemalla karppaamista), mutta se mikä oikeasti auttaa mulla on kaikkien sokerien poisjättö, meinaa siis sokeria, sokeria, mutta myös hedelmiä.
Pastaa syön melkein joka päivä, ja kaikkea muutakin, mutta en hedelmiä, enkä pahemmin sokeria, meinaan siis fruktoosia sisältäviä juttuja lähinnä.
Mulla ei kans vaikuta fodmapsit mitään, jotkut sipulit yms. ei vaikuta turvotuksiin, vain se sokeri.