Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku mies tuli äsken pokaamaan ruokakaupassa ja loikin pakoon kuin sammakko :(

Vierailija
02.01.2016 |

En tiennyt, että tuollaista tapahtuu muualla kuin elokuvissa; olin äsken kaupassa ja näin kuitenkin kävi(!) Olen normaalisti tosi sosiaalinen, mutta nyt menin totaalisen lukkoon. Tilanne oli jotenkin todella yllättävä, koska olin aivan hirveissä vetimissä (epäsiistit verkkarit, villapaita, ei meikkiä, tukka takussa epäsiistillä ponnarilla - karsea ilmestys suorastaan), enkä olisi kuvitellut kenenkään lähestyvän tuon näköistä otusta. Olen myös pitkässä parisuhteessa, joten miesten lähestymiset ovat siitäkin syystä erittäin harvinaisia (en juuri baareile, liikun yleensä mieheni seurassa ja kröh... en hirveän laittautuneena :D).

Olen yhä hyvin ihmeissäni, että joku spottasi minut kaupasta. Jos ulkoasu on kuin puliukolla ja luonteesta ei ole mitään käsitystä, niin MIKSI - mikä ihme voi kiinnittää huomion?!? Jos olisin mies, olisin kyllä pysynyt kaukana. Mies vaikutti aika ujolta, joten jotenkin kävi häntä sääliksi! Siis oman käyttäytymiseni puolesta, koska jäädyin täysin ja käyttäydyin kuin mikäkin idiootti: tuskin sain sanaakaan suustani ja lopuksi lipesin paikalta hämmennyksissäni. Nyt hävettää valtavasti :(

Toivottavasti en saanut tuolle miehelle pahaa mieltä, koska oikeasti on tosi upeaa, että joku uskaltaa selvin päin lähestyä "arjessa". Kai haluan vain sanoa, että ei kannata lannistua tällaisista paukapäistä kuten minä!

Miten muut ovat reagoineet vastaavanlaisissa tilanteissa? Tapahtuuko tällaista usein (olettaen, että kysessä on normaalisti pukeutuva ja laittautuva nainen :P)? Jos olet mies, oletko harrastanut naisten iskemistä vastaavanlaisissa tilanteissa + miksi ja onko tuottanut tulosta?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tuu ikinä iskemään. :/

Vierailija
2/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin kans pankissa ja puhelin sille miehelle ihan hölmöjä, siis jo kun alkoi juttusille alun alkaenkin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt samoin kans pankissa ja puhelin sille miehelle ihan hölmöjä, siis jo kun alkoi juttusille alun alkaenkin ;)

Niin ja kirosin mielessäni kun ei siitä jonotustilanteesta päässyt pötkimään pakoonkaan!

Vierailija
4/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu se on pingviinilläkin. Arveli varmaan, että on paremmat saumat pokailla jotain rähjäisen näköistä tapausta.

Vierailija
5/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juttelen usein miehille kaupoissa, eikä ole koskaan tullut mieleen pokaus.

Tyhmä minä!

Vierailija
6/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mielikuva siitä miten loikit puliukkolookissasi lattioita pitkin kaikkia neljää raajaa käyttäen.. :D vie kaupan ilmoitustaululle lappu johon kirjoitat terveiset hänelle. Mitä hän sanoi sulle?

Vierailija
7/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin pari kk sitten, kaupan kassajonossa siisti ja asiallisen oloinen mies heittäytyi ihan yllättäen juttusille ja ilmiselvästi isku-mielessä :D ja samoin kuin ap, minäkin olin ilman meikkiä jne liikkeellä.

Mulle ei koskaan, ei siis KOSKAAN käy näin, joten otin tilanteesta alkuhämmennyksen jälkeen kaiken irti, eli vastasin samalla mitalla: kevyttä flirttiä ja rupattelin tovin mukavia. Sitten nopsasti kauppakassin kanssa autolle, sillä varattuna mua ei mikään sen kummempi olisi edes kiinnostanut. Mutta hyvä mieli siitä jäi pitkäksi aikaa, toivottavasti myös ko.miehelle.

Koska me suomalaiset opitaan se, että viaton flirtti ja ystävällinen hymy piristää päivää eikä sen välttämättä tarvitse sen kummempaa tarkoittaa!

Vierailija
8/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos homma kiinnostaa niin ihan sama mitä teet, älä anna jutun kuolla. Siis sano vaikka että kaunis kaulahuivi tai että tehdään ostokset eka ja jutellaan sitten vielä. Kunhan et vain ole hiljaa ja anna siten ymmärtää ettei kiinnosta. Ainoa millä on tuossa merkitystä, on se, että luot vaikutelman että haluat olla sen miehen seurassa. Sisällöllä ei ole mitään väliä! Mieti etukäteen pari kysymystä joita voit kysyä keneltä vaan. Vaikka reseptejä (niihin taitava mies voi vastata esim. "tämä on tyttöystäväni suosikki", jos onkin varattu). t. mies

Vierailija
9/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä kukaan tullut selvänä iskemään missään... Voisi olla kyllä kivaa vaihtelua! En tosin tiedä, miten suhtautuisin. Varmaan riippuisi aika paljon tyypistä...

Baareissa näihin epäselviin iskijöihin törmää sit senkin edestä 🙈

Vierailija
10/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tapahtui tänään sama kuin ap:lle. Olin lähi kaupassa ilman meikkiä, reppu selässä, vanha toppis päällä ja hedelmäosastolla aika komea mies ensin tuijotteli ja rupesi juttelemaan kylmästä säästä. Olin niin vaivautunut, että en saanut mitään järkevää sanottua, punnitsin ostokset äkkiä ja karkasin paikalta hyllyjen väliin piiloon. Katselin koko ajan, etten vaan törmäisi häneen uudelleen. Kamalaa, miten huono itsetunto voi olla.Ilmankos olen sinkku.

Vierailija
11/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku mt-tapaus jos tulee ruokakaupassa iskemään. Siis jos ei ollut kännissä tai huumeissa. On kokemuksia että pelisilmää näillä ei ole yhtään, mulla vaunut kukkuroillaan ja joku tulee iskemään, jos olisi vain pieni kori ja sellaiset sinkun ostokset niin voisin jotenkin ymmärtää.

Itse lopetin kirjastossa käymisen kun miehet alkoivat iskemään. Onkohan jossain naisen pokauskurssilla käsitelty ruokakauppa ja kirjasto. Meillä on työpaikalla oma kuntosali, joten en tiedä painaako nämä päälle saleillakin yhtä epätoivoisesti.

Koirapuistossa olen muuten nähnyt yhden romanssin syntymisen. Tunsin molemmat siellä puistossa ja alkoivat lähentyä. Varmaan vieläkin yhdessä mutta hankkivat yhteisen asunnon kauempaa ja oma koiranikin jo kuoli.

Vierailija
12/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu se on pingviinilläkin. Arveli varmaan, että on paremmat saumat pokailla jotain rähjäisen näköistä tapausta.

Höpö höpö. 

Naiset näyttää ihan normaalilta "puliukkolookissaankin". Tai ainakin ne mitä minä olen nähnyt. Ei miesten takia tarvitse olla viimeisen päälle laitettu. Tai on siitä apua jos kilpailee useita muita naisia vastaan samaan aikaan. Mutta noin niin kuin ruokakaupassa, missä ei ole mikään bachelor-kisa käynnissä.

Vierailija
13/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se näki pintaa syvemmälle. Mielessäni on ollut lukuisia kertoja kysästä numeroo tai kehaista kauneutta mutta en oo saanut sanaakaan suusta ulos.

Vierailija
14/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kerran joku mies juttelemaan kun odotin bussia. Jäin juttelemaan ja siitähän muodostui elämäni kamalin ihastus ja hirveät henkiset tuskat vuosiksi. Jos joku vielä tulee minulle jotain juttelemaan niin pitäköön prkl tunkkinsa.

Vierailija
15/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet söpö naapurintyttö ilman laittautumista eikä monilla miehillä ole munaa lähestyä kauniita naisia.

Vierailija
16/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt on yleensäkin mt-tapauksia.

Vierailija
17/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo itse ikinä mennyt livenä iskemään ketään. Enkä kyllä aio mennäkkään.

Vierailija
18/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet söpö naapurintyttö ilman laittautumista eikä monilla miehillä ole munaa lähestyä kauniita naisia.

Onko sulla ollut munaa lähestyä komeita miehiä?

Vierailija
19/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi aluksi monta kertaa moi - en tajunnut että joku puhui minulle, joten en regoinut ennen kuin koputti olkapäälle. Sitten kysyi "mitä kuuluu" ja sen jälkeen "mitä olet tehnyt tänään", "mitä teit jouluna", "mitä teit uutena vuoteana", "mikä nimesi on" jne. Ei vaikuttanut kovin supliikilta kaverilta, vaan jopa vähän pelokkaalta - ei varmaan helpottanut sekään, että omat vastaukseni KAIKKIIN KYSYMYKSIIN olivat niinkin persoonallisia kuin "joo", "ei", "ei mitään", "jaa-a" etc.

Kysyin sitten, että tunnetaanko jostain, niin siihen hän vastasi "ei" ja hymyili. Lähdin kävelemään poispäin, jolloin hän lähti seuraamaan minua esittäen jatkokysymyksiä. Ja sitten loikin pakoon. Todella tahdikasta toimintaa! Vasta 2.1 ja ansaitsen jo nyt Vuoden idiotti -tittelin. Jumaliste oikeesti!

Ap

Vierailija
20/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia en ole uskaltanut naisia lähestyäkään enää vuosiin kun on tuollaista ap:n tyylistä kohtelua tullut.