Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin lohduttaa kaveriani paremmin?

Vierailija
02.01.2016 |

Kaverini on katkeroitunut kaikille kavereilleen jotka ovat itse äitejä. Aina kun jos kerron kuka sai lapsen tai puhutaan kavereista, alkaa hirveä haukkuminen muita äitejä kohtaan. Kaikki ovat surkeita ja paskoja äitejä... Kukaan ei ole hyvä ja aina kun joku saa lapsen, niin kaverini aina tuumaa tähän hyvin ilkeään sävyyn " Tuon ihmisen ei olisi kannattanut tehdä lapsia, ei siitä ole äidiksi!"

Tiedän hyvin mistä tämä johtuu, kaverini mies vaan juo ja juo. Eikä kuulema halua lapsia. Vaikka kaverini niin kovasti haluaisi. Miten ihmeessä saan kaverini lopettamaan kettuilut muille äideille? Tai miten voin häntä edes auttaa asiassa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa et niitä lapsia tulee aika tiheään tahtiin teidän tuttava piirissä.

Vierailija
2/12 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa et niitä lapsia tulee aika tiheään tahtiin teidän tuttava piirissä.

Joo tässä on vähän kaikki lisääntymässä... Tyyliin tuntuu siltä jokainen saa lapsen. Minäkin saan keväällä omani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä kaipaako tuollainen erityisesti lohduttamista, ei tuo surulliselta, vaan ilkeältä ja kateelliselta ihmiseltä. Tohtisitko sanoa suoraan, että sinusta on kurja kuulla usein näitä muitten kavereitten moittimista?

Vierailija
4/12 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä kaipaako tuollainen erityisesti lohduttamista, ei tuo surulliselta, vaan ilkeältä ja kateelliselta ihmiseltä. Tohtisitko sanoa suoraan, että sinusta on kurja kuulla usein näitä muitten kavereitten moittimista?

En ole kehdannut sanoa suoraan. Oon vaan mielessä kelannut et miten siitä onkin tullut noin hemmetin ilkeä toisia kohtaan. Ei ainakaan peruskoulu aikoina ollut tuommoinen..

Vierailija
5/12 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroitunut MAHO :)

Vierailija
6/12 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeroitunut MAHO :)

?mikä on maho? 😅

Vierailija
7/12 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kehdannut sanoa suoraan. Oon vaan mielessä kelannut et miten siitä onkin tullut noin hemmetin ilkeä toisia kohtaan. Ei ainakaan peruskoulu aikoina ollut tuommoinen..

Kyllä sinä voisit sanoa hänelle, luultavasti hän puhuu pahaa sinustakin selkäsi takana, miksi olisit poikkeus? Tiedän, että se vaatii vähän rohkeutta sanoa, mutta voi toimia, ei ehkä hetkessä, voi olla että hän suuttuu, mutta saattaa jäädä miettimään ja muuttaa sitten tapojaan. Me ollaan kerran porukalla sanottu yhdelle tyypille, joka aina morkkasi ja nolasi puolisoaan yhteisissä illanvietoissa. Aina se meni jossain vaiheessa siihen, että alkoi piikitellä. Sanottiin sitten, että hei tuo on tosi keljua. Suuttui ensin meille kaikille, mutta on sittemmin lopettanut ainakin tässä seurassa sellaisen käytöksen. 

Vierailija
8/12 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä voisit sanoa hänelle, luultavasti hän puhuu pahaa sinustakin selkäsi takana, miksi olisit poikkeus? Tiedän, että se vaatii vähän rohkeutta sanoa, mutta voi toimia, ei ehkä hetkessä, voi olla että hän suuttuu, mutta saattaa jäädä miettimään ja muuttaa sitten tapojaan. Me ollaan kerran porukalla sanottu yhdelle tyypille, joka aina morkkasi ja nolasi puolisoaan yhteisissä illanvietoissa. Aina se meni jossain vaiheessa siihen, että alkoi piikitellä. Sanottiin sitten, että hei tuo on tosi keljua. Suuttui ensin meille kaikille, mutta on sittemmin lopettanut ainakin tässä seurassa sellaisen käytöksen. 

Oon miettiny ihan samaa joskus ja veikkaankin, että minua on myös haukkunut ja arvostellut selkäni takana. Se on kyllä siitä helvetin jännä tapaus aina kun alan puhumaan sille vauvoista ja muista äideistä niin pää alkaa täristä hurjaa vauhtia! Toisaalta se on helvetin huvittava näky mutta siitä tunnistaa tämän kaverin parhaiten milloin se kiehuu ja on katkera...

Vierailija
9/12 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaverisi ei tule koskaan saamaan lapsia. Hänestä ei ole itse äidiksi. Kuulostaa todella kylmältä ja ikävältä ihmiseltä. Varmaan lapsiin tarttuisi sama käytös.

Turha kaverisi on itkeä miehen juomista tai sitä jos ei halua lapsia! Ketään ei voi pakottaa tekemään lapsia. Ainut asia mikä voi ehkä helpottaa kaveriasi, on se,että eroaa miehestään ja etsii uuden kumppanin joskus!

Mutta, ei sillä, että pakottaa lopettaa alkoholin käytön ja väsäämään lapsia! Siitä ei seuraa mitään muuta kuin huonoa!

Vierailija
10/12 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kaverisi ei tule koskaan saamaan lapsia. Hänestä ei ole itse äidiksi. Kuulostaa todella kylmältä ja ikävältä ihmiseltä. Varmaan lapsiin tarttuisi sama käytös.

Turha kaverisi on itkeä miehen juomista tai sitä jos ei halua lapsia! Ketään ei voi pakottaa tekemään lapsia. Ainut asia mikä voi ehkä helpottaa kaveriasi, on se,että eroaa miehestään ja etsii uuden kumppanin joskus!

Mutta, ei sillä, että pakottaa lopettaa alkoholin käytön ja väsäämään lapsia! Siitä ei seuraa mitään muuta kuin huonoa!

Eli siis en voi auttaa kaveriani mitenkään? Täällä vaan tunnutaan vaan haukkuvan häntä? Ap

Vierailija
11/12 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis en voi auttaa kaveriani mitenkään? Täällä vaan tunnutaan vaan haukkuvan häntä? Ap

Oleellisempi kysymys taitaa olla, että mitä olet valmis tekemään kaveriasi auttaaksesi? Kyllä se asiasta puhuminen on ensimmäinen askel ja oikeastaan ainoa, jos et halua lähettää hänelle nimetöntä kirjettä, jota en kyllä suosittele. 

Vierailija
12/12 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleellisempi kysymys taitaa olla, että mitä olet valmis tekemään kaveriasi auttaaksesi? Kyllä se asiasta puhuminen on ensimmäinen askel ja oikeastaan ainoa, jos et halua lähettää hänelle nimetöntä kirjettä, jota en kyllä suosittele. 

Jotain mikä auttaisi pääsemään pois tuosta katkeruudesta pois, eikä olisi aina niin helvetin kylmä ja ilkeä muille. Oon ollut itsekki samaa mieltä tuosta erosta, että jos tosiaan mies ei muuta tee kuin juo eikä halua elämässään mitään muuta, niin kyllä se ero on oikea vaihtoehto! Eikä se tosiaan ole kavereiden vika,että kaveri seurustelee sellaisen kanssa!