Aiomme siirtyä vain yhden auton käyttöön.t.ammattivalittaja
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Paljon terveisiä Aruballe! :D
Kiitos mutta jos tämä oli vittuilua niin säästimme tähän matkan vuosia.ap
Hieno homma. Mihinpä te kahta autoa tarvisitte, kun et voi kuitenkaan ikinä käydä missään, mies ei päästä mihinkään, lapsen kanssa ei voi mennä mihinkään jne.
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma. Mihinpä te kahta autoa tarvisitte, kun et voi kuitenkaan ikinä käydä missään, mies ei päästä mihinkään, lapsen kanssa ei voi mennä mihinkään jne.
Olen mä lapset kouluun vienyt ja sieltä hakenut, käynyt kaupassa yms mutta kun on köyhä niin pakko pärjätä yhdellä autolla.ap
Köyhillä ei ole varaa matkustaa Aruballe.
Meillä keskituloisilla ei ole autoa lainkaan eikä myöskään varaa Aruban matkaan.
Aruballa se on ihanaa miettiä sitä köyhyyden kurimusta! Ihanaa lomaa!
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä ei ole varaa matkustaa Aruballe.
Meillä keskituloisilla ei ole autoa lainkaan eikä myöskään varaa Aruban matkaan.
Varmasti on varaa matkustaa jos useamman vuoden matkarahoja säästää.ap
Teidän vuosien säästäminen lomamatkaan menee nyt kyllä vähän hukkaan, kun et sielläkään tee mitään muuta kuin palstaile... :D
Sairaslomalaisena olen pitänyt palstaa avoinna koko ajan, ja Aruban-aikaa olet aikaisimmillasi aloittanut palstailun ennen kolmea aamuyöllä ja jatkanut iltaan asti...
Milläs lapset kouluun ja koulusta pois? Yritystoiminnassakin on juoksevien asioiden hoitoa ja mahdolliset asiakaskäynnit, millä ajoneuvolla ne hoidat?
Vierailija kirjoitti:
Teidän vuosien säästäminen lomamatkaan menee nyt kyllä vähän hukkaan, kun et sielläkään tee mitään muuta kuin palstaile... :D
Sairaslomalaisena olen pitänyt palstaa avoinna koko ajan, ja Aruban-aikaa olet aikaisimmillasi aloittanut palstailun ennen kolmea aamuyöllä ja jatkanut iltaan asti...
Taitaapa Aruballa olla pikkupakkasta ja harmaa keli... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaapa Aruballa olla pikkupakkasta ja harmaa keli... :D
Yöksi lupaa Ilmatieteen laitos jo kiristyvää, 10-12 asteen pakkasta. Siinä voi tulla bikineissä vähän vilpoinen olo. :)
Ammattivalittajahan on heikkolahjainen. Ei älyä edes sitä, että aikaero Aruban ja Suomen välillä on melkoinen. Ihan turha selittää, että "mä nousen aina aikaisin". Ei kukaan nouse kolmelta aamuyöllä palstailemaan jossain Aruballa. Valehtelet taas, kuten tavallista. Siellä sä istut jossain Pohojammaan mökissäs ja mietit uusia provoja uudeksi vuodeksi... :D
Mites sen huimauksen kanssa on muutenkaan autoa pystynyt ajamaan? Eikö se ole melko vaarallistakin, jos tulee huimauskohtaus yhtäkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittajahan on heikkolahjainen. Ei älyä edes sitä, että aikaero Aruban ja Suomen välillä on melkoinen. Ihan turha selittää, että "mä nousen aina aikaisin". Ei kukaan nouse kolmelta aamuyöllä palstailemaan jossain Aruballa. Valehtelet taas, kuten tavallista. Siellä sä istut jossain Pohojammaan mökissäs ja mietit uusia provoja uudeksi vuodeksi... :D
Kyllä mä nousen.ap
Vierailija kirjoitti:
Mites sen huimauksen kanssa on muutenkaan autoa pystynyt ajamaan? Eikö se ole melko vaarallistakin, jos tulee huimauskohtaus yhtäkkiä.
Lupa on ollut ajaa ja olen ajanut. Nyt lapset kulkevat kävellen jatkossa koulumatkan yhteen suuntaan 2,5km ja sama takaisin ja mun työni on täällä kotona ns nettikauppaa en kerro enempää mut pystyn sen miehen kanssa hoitamaan vaikka olisi vain yksi auto.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä nousen.ap
Niin, siellä mökissäs nouset. Arubasta sulla ei oo muuta tietoa kuin Tjäreborgin matkakatalogin kuvat siinä pirttisi pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä nousen.ap
Niin, siellä mökissäs nouset. Arubasta sulla ei oo muuta tietoa kuin Tjäreborgin matkakatalogin kuvat siinä pirttisi pöydällä.
Ja katalogissa kuva, jossa hedelmiä. Hoksas sentään sen, että liittyvät Arubaan. Huikeeta meininkiä Arubassa, kun siellä syödään hedelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupa on ollut ajaa ja olen ajanut. Nyt lapset kulkevat kävellen jatkossa koulumatkan yhteen suuntaan 2,5km ja sama takaisin ja mun työni on täällä kotona ns nettikauppaa en kerro enempää mut pystyn sen miehen kanssa hoitamaan vaikka olisi vain yksi auto.ap
Kuka hoitaa nettikaupan asiakaskontaktit? Siis sellainen, joka ymmärtää kysymyksiä ja osaa niihin vastata, asiallisesti ja palveluhenkisesti? Haetko työntekijää?
Vierailija kirjoitti:
Näin köyhillä ei ole varaa pitää kahta autoa.
nonni tuo on ihan fiksua! säästyy rahat muuhun kun ei tarvii bensoja ja autoveroja maksella :)
Päivitätkö itse nettikaupan sivut?
Paljon terveisiä Aruballe! :D