Mitä mieltä ircistä?
Eli siis, onko teistä irc-galleria ihan vanha juttu, ainoastaan nörteille, vai jotain muuta?
Kommentit (19)
Irc-Galleriassa en ole (olin joskus teininä), mutta irciä käytän edelleen. Taitaa olla meidän vanhojen jäärien juttu. :)
- N29
Irc ei ole sama kuin Irc-Galleria. ÄM IRC
Älä kuvaa sen persettä, sil on poikaystävä!
Miten alle 30v voi olla vanha jäärä? Sulla on vasta 1/3 elämästä takana
Otsikossa puhut Ircistä ja tekstissä Irc-galleriasta. Kumpaa nyt tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
saivartelija. "siis lisäsiksä ny kuvia facebookiin vai naamaan kun sanoit vaan faceen?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saivartelija. "siis lisäsiksä ny kuvia facebookiin vai naamaan kun sanoit vaan faceen?"
En saivartele. Kai nyt tiedät, että Irc ja Irc-galleria ovat täysin eri asioita. Vähän niinkuin facebook ja tavallinen kirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saivartele. Kai nyt tiedät, että Irc ja Irc-galleria ovat täysin eri asioita. Vähän niinkuin facebook ja tavallinen kirja.
Tiedän, mutta olen sen verran fiksu flikka että tiedän ettei kukaan lyhennä irciä irc-galleriaksi mutta irc-galleria lyhentyy helposti irciksi tai jopa (!) irkiksi
Vierailija kirjoitti:
Huoh.
Kerro vaikka molemmista. Tai ole kertomatta. Whatever.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, mutta olen sen verran fiksu flikka että tiedän ettei kukaan lyhennä irciä irc-galleriaksi mutta irc-galleria lyhentyy helposti irciksi tai jopa (!) irkiksi
Ensimmäisestä olen samaa mieltä, mutta Irc-gallerian kutsuminen Irciksi aiheuttaa vain sekaannusta ja ei ole siksi järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisestä olen samaa mieltä, mutta Irc-gallerian kutsuminen Irciksi aiheuttaa vain sekaannusta ja ei ole siksi järkevää.
Jos sä olet ainoa joka tästä meni ihan kääk hupsis sekaisin, ei ole vika kirjoittajassa vaan lukijassa.
Minäkin avasin tämän siinä toivossa, että puhuttaisiin ircistä. Mutta taas tämä galleria täällä kummittelee. Jos se on pakko lyhentää, niin miten olis se vanha tuttu galtsu. N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä olet ainoa joka tästä meni ihan kääk hupsis sekaisin, ei ole vika kirjoittajassa vaan lukijassa.
Uskoisin kirjottajankin jossain vaiheessa elämää huomaavan, että oikeiden termien käyttäminen auttaa sanoman perillemenossa.
Irc-galleriaa en ole ikinä käyttänyt, mutta irkannut paljonkin. Tosin se taisi jäädä siinä vuosituhannen vaihteen paikkeilla. En jaksanut, kun kaikki vaan idlasivat siellä.
Miten nää irkkaajat on niin herkkiä tosta kolmesta kirjaimesta? itsekin irkkasin koko teini-iän ja reilusti jälkeen, olin ensimmäisten kymmenien mukana galleriassa enkä mä ole koskaan tuntenut mitään tuskaa sen suhteen että joku sanoo irc-galleriaa irkiksi. Kun sinne galleriaan ilmestyi muutkin kuin irkkaajat, se oli mulle ihan ok ja luontaista verkkopalvelujen kehittymistä. Tiedän kyllä että joillekin se oli kova pala mutta siitä on nyt jo sen verran aikaa ja kaikki kasvaneet isoiksi, että koittakaa tekin.
Kahden mun exän kuvat on irc-galleriassa. Aina joskus katson huvikseni. Harmi ettei ole uusia kuvia laittaneet vuosiin. En jaksa alkaa stalkkaamaan että ovatko jonkun facebookin laittaneet pystyyn tms.
Ja siellä teidän rakkaassa irkissä olisi vielä enemmän idlaajia, ellei galleria olisi tehnyt niitä kolmea kirjainta tutummaksi ihmisille
Vieläkö se on olemassa? Mä luulin että se kaatui samassa kenossa rytsölöiden kanssa