Alkakaa joku teistä mammoista mun kaveriksi!
Tuntuu niin yksinäiseltä nyt vaikka kavereita on paljonkin... Tarvitsen selvästi jonkun av-mamma-kamun jonka kanssa minulla on erityinen yhteys! Vapaaehtoisia?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
alkaisin mielelläni, ellen olisi näin humalassa. voi olla että sammun kesken ystävyytemme ihanimman kukoistuksen.
mutta tosiystävyys ei tuomitse, vai kuinka?
Totta turiset kuomaseni, mitäpä tuosta! Syödään vaikka aamulla yhdessä pitsaa krapulaan <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alkaisin mielelläni, ellen olisi näin humalassa. voi olla että sammun kesken ystävyytemme ihanimman kukoistuksen.
Totta turiset kuomaseni, mitäpä tuosta! Syödään vaikka aamulla yhdessä pitsaa krapulaan <3
ihanaa että olet noin suurisieluinen, ystäväni!
ja mulla on pitsaa pakkasessa, eli aamupitsa onnistuu hyvin.
mitä mietit tänä talvi-iltana, amiga? mä ajattelin, että tarvitaan sovellus, joka kertoo milloin kotona odottaa äkäinen puoliso, ja milloin hyväntuulinen. mitäs tuumaat siitä?
1
Alkaisin mielelläni ystäväksi, mutta olen jo 46 ja pieneltä paikkakunnalta. Lapsilla alkaa oma elämä ja oma työ on niin epäsäännöllistä, ettei ystäviä vaan tule. Ehkä mä oon vähän erakkokin, kun nautin yksinäisyydestäkin. Joskus olisi se ystäväkin kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihanaa että olet noin suurisieluinen, ystäväni!
ja mulla on pitsaa pakkasessa, eli aamupitsa onnistuu hyvin.
mitä mietit tänä talvi-iltana, amiga? mä ajattelin, että tarvitaan sovellus, joka kertoo milloin kotona odottaa äkäinen puoliso, ja milloin hyväntuulinen. mitäs tuumaat siitä?
1
Tuo on suorastaan nerokas idea! Monen mamman parisuhde voisi paremmin. Mutta ei äkäinen puolisokaan ole maailmanloppu, mikäli hallitsee lepyttelyn taidon... Kun tarpeeksi lepyttelee, niin toinen ei vain voi olla enää vihainen. Kai :)
Minäkin voisin, jos voitais pitää ystävyytemme näin virtuaalitasolla..=) Olen liian laiska tapaamisiin.
Ja sun ois hyvä tietää, että olen kuulemma rasittavin täällä ja tekopyhäkin. Ei kai haittaa? Ihan tiedoksi, ettet sitten pety.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olisi kyllä ihan aiheellista tuomita..
Vierailija kirjoitti:
Alkaisin mielelläni ystäväksi, mutta olen jo 46 ja pieneltä paikkakunnalta. Lapsilla alkaa oma elämä ja oma työ on niin epäsäännöllistä, ettei ystäviä vaan tule. Ehkä mä oon vähän erakkokin, kun nautin yksinäisyydestäkin. Joskus olisi se ystäväkin kiva.
Minulle iällä tai sijainnilla ei ole kyllä mitään väliä, ja onhan nettikin olemassa :) Yksin oleminen on tosiaan mukavaa, mutta välillä kaipaa muidenkin seuraa. Sitä, että on joku, jonka kanssa voi jakaa iloja ja murheita ja sen sellaista. Introvertti olen itsekin!
Missä vaikutat, ap? Onko lapset nukkumassa, mies koneella? Anna vähän tärppejä itsestäsi, uusi ystävä:)
tietty vaan sen verran kuin katsot parhaaksi näin julkisessa mediassa, emme halua tunkeilla.
1
Mä <3 hyvää uutta vuotta sulle, tuleva bff
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olisi kyllä ihan aiheellista tuomita..
ylänuoletin tätä. kyllä mua kannattaa tuomita aina välillä.
1
ExoPol kirjoitti:
Minäkin voisin, jos voitais pitää ystävyytemme näin virtuaalitasolla..=) Olen liian laiska tapaamisiin.
Ja sun ois hyvä tietää, että olen kuulemma rasittavin täällä ja tekopyhäkin. Ei kai haittaa? Ihan tiedoksi, ettet sitten pety.
Sopii minulle! Olen törmännyt nimimerkkiisi usein täällä, eikä ole toistaiseksi herännyt negatiivisia tuntemuksia. Eli enköhän minä kestä :)
Vierailija kirjoitti:
Missä vaikutat, ap? Onko lapset nukkumassa, mies koneella? Anna vähän tärppejä itsestäsi, uusi ystävä:)
tietty vaan sen verran kuin katsot parhaaksi näin julkisessa mediassa, emme halua tunkeilla.
1
Ei minulla ole lapsia, vaikka mamma-foorumilla pyörinkin. Eikä kyllä miestäkään, yksin asustan.
Vierailija kirjoitti:
Mä <3 hyvää uutta vuotta sulle, tuleva bff
Samoin sinulle, ystäväiseni! :)
Vierailija kirjoitti:
Mä alan!! Miten toimitaan? :)
Onko sulla vaikka sähköpostia? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä alan!! Miten toimitaan? :)
Onko sulla vaikka sähköpostia? :)
Onko sulla...?
Huomenta! Kyllä on sposti :) ... Eli ystävä löytyy osoitteesta elliini@luukku.com. T:17.. Joskaan ei tuo 19 :). Postia ja ystävyyttä odotellessa..