Te joilla eteisistukka, niin koska liikkeet alkaneet tuntua päivittäin?
Mulla on eteisistukka ja ekat liikkeet tuntunut rv20, nyt menossa rv26 ja välillä on montakin päivää väliä ettei tunnu yhtään liikettä. ja silloinkin kun liikkeitä tuntuu, niin ne on todella vaimeita. Onko muilla samoin?
Kommentit (3)
Ekan kerran tunsin varmuudella liikkeitä rv19. Ne olivat tosi satunnaisia ja vasta joskus rv 24-26 niitä alkoi tuntua päivittäin niin, etten erikseen keskittynyt niitä tunnistelemaan.
Ja mulla on kaksi vauvaa masussa..
mutta viidestä raskaudesta kolmessa istukka on ollut kohdun etuseinämässä. Itselläni se ei ole vaikuttanut liikkeiden tuntemiseen, ja olenkin tuntenut näissä(kin) liikkeet varhain, rv 13 alkaen. Esikoista odottaessa istukka oli takana ja silloin tunsin liikkeet ' vasta' rv 16 alkaen.
En tiedä kumpaa istukan kiinnittymis paikkaa, kohdunsuun päällä (eteisistukka) vai etuseinämässä, kysyjä tarkoitti, mutta ovat siis aivan eri asia.
Kai sekin on ihan yksilöllistä. Mulla on istukka etuseinässä ja liikkeet on tuntunut päivittäin 17+3 lähtien. Mutta sitä en sitten tiedä missä kohdassa istukka etuseinää on... sen vaan, että se siinä etuseinässä on. Kun liikkeet on alusta asti tuntunut enemmän oikealla puolella ja myöhemmin vasta alkoi tuntumaan vasemmalla niin en sitten tiedä olisiko istukka jotenkin tuossa vasemmalla puolella edessä