Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hänen miehensä heiluu aika usein humalassa pihallamme (kerrostalo) Tervehdin aina kaikkia asukkaita, myös tätä miestä jos sattuu kohdalle osumaan. Jokin aikaa sitten olivat yhdessä pihalla, siinä on sellaiset puupenkit ja pöytä. Tervehdin normaalisti, minulla oli 4v tyttöni mukana. Nainen ei tervehtinyt vaan sanoi minulle "Ei meillä Kotona Lapissa vaan puettu koskaan tyttöjä siniseen"

Naurahdin vähän ja sanoin vain "Aijaa, tämä on isoveljen vanha, kasvaa tässä iässä niin äkkiä ettei viitsi turhaan uusia koko ajan ostaa" ja toivotin hyvät joulut. Nyt joulun jälkeen leikimme pihalla mummultaan joululahjaksi saama pinkki toppahaalari päällä. Tämä nainen käveli Alkon pussin kanssa ohitse, katsoi pitkään ja sanoi "No nyt sitä yritetään tehdä vaikutusta, sano tyttö äidilles että meiltä ei lahjoja tule"

? En tajua mistään mitään. Miten tuo uusi haalari liittyi siihen että heidän ei tarvitse antaa minulle tai lapsilleni lahjoja? Ei ole koskaan itse humalaisen oloinen eli käsittääkseni kantaa niitä juomia miehelleen. nelikymppinen pariskunta kyseessä. Lapsi ei ole koskaan ilman minua pihalla eli tietäisin jos olisi tällä tädille jotain höpötellyt.

Enkä ole todellakaan sanonut että heidän täytyisi jotain lahjaa antaa :D Enkä itsekään niitä naapureille jaa. Tajuaako joku tämän naisen logiikkaa?

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No itselleni tulisi mieleen, että tuolla naisella ei ole kaikki yläpäässä kunnossa.. Ensinnäkin sinä et viestittele yhtikäs mitään lapsesi pukeutumisella, vaan se on ihan sinun oma asiasi miten puet lapsesi, ei naapurisi. Olet heitä tervehtinyt tasapuolisen kohteliaasti, ja he ovat heti ottaneet kaikki teissä olevan henkilökohtaisena. Hulluja ovat, niin yksinkertaista se on.  Ota se asenne, että sieltä voidaan kommentoida ihan mitä vaan, ja sinä otat sellaisen kypsän, etäisen asenteen, että pidät mahdollisimman paljon etäisyyttä heihin, mutta tervehdit mahdollisimman neutraalisti heitä, etkä ole missään tekemisissä heidän kanssaan, ja kaikki mitä sieltä pain tulee, annat mennä toisestä korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija

Liian minäkeskeinen ja luulee joka asian olevan viesti juuri hänelle? Ei tajua, että loppujen lopuksi ihmiset ovat toisilleen todella yhdentekeviä, eli mitään viestejä ei oikeasti ole?

Vierailija

Ei tuossa mitään logiikkaa ole mutta jos jotain pitäisi olettaa niin ehkä hän otti sen jotenkin vihjeeksi että hänen pitäisi ostaa tytöllesi uusi haalari? :D

Ja sitten ajatteli että tulet vartavasten näyttämään että teillä onkin nyt uusi pinkki haalari vaikkei hän sitä ostanut?

Joka tapauksessa päästään vähän tööt. Ehkä jossain lääkkeissä jos ei muuten humalaiselta vaikuta.

Vierailija

[quote=Vierailija]Liian minäkeskeinen ja luulee joka asian olevan viesti juuri hänelle? Ei tajua, että loppujen lopuksi ihmiset ovat toisilleen todella yhdentekeviä, eli mitään viestejä ei oikeasti ole?[/quote/]

Sairastaa skitsofreniaa...

Vierailija

Joo, etäisyyttä vain pysyvästi, ettei kuvittele voivansa ruveta kostamaan avio-ongelmiaan ihan ulkopuoliselle. Ne turhaumat eivät lopu kesken

Vierailija

Minulle sattui kerran niin, että ihmettelin mun silloiselle kaverille yhtä ihmistä, että olipas siinä hiukan outo tapaus. Kaverini vaan kuittas sanomalla, että no, sehän on Lapista. Itse en tunne lappalaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulle sattui kerran niin, että ihmettelin mun silloiselle kaverille yhtä ihmistä, että olipas siinä hiukan outo tapaus. Kaverini vaan kuittas sanomalla, että no, sehän on Lapista. Itse en tunne lappalaisia.

On olemassa lappalaisia ja lappilaisia. Tökerö kaveri sulla. Mulla 15 vuoden kokemus lapissa asumisesta, joten voinen näin todeta.

Vierailija

Minun veikkaukseni on, että kyseessä oli skitsofreniaa sairastavan ihmisen merkityselämys. Se siis tarkoittaa suhteuttamisharhaa, jossa mitä tahansa merkityksettömiä elinympäristön asioita tulkitaan viestiksi itselle.

Vierailija

Voihan olla että nainen yritti olla jotenkin hauska tai sitten sen mies puhuu kotona kuinka vetävä naapurin muija on jne ja sitten tämä matami purkaa mustasukkaisuuttaan näin.

Vierailija

Jospa naapurin nainen, tuolla haalarikommentillaan, yritti olla kömpelöllä tavalla vitsikäs. Olithan vaihtanut lapsen asun värin sinisestä vaaleanpunaiseen hänen huomautuksensa jälkeen. Vitsaili, että yrität olla mieliksi saadaksesi lahjoja. Joillakin ihmisillä tuo huumorin kukka on hyvin omalaatuinen.

Vierailija

No ei juoppojen puheita kannata niin tosissaan ottaa ja etsiä niistä vielä piilomerkityksiäkin. Kaheli mikä kaheli, alkoholi tuhonnut aivosoluja.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat