Vierailija

Mitä lisäominaisuutta sinä arvostat uunissa, sen normaalin kuumumisen ja valon lisäksi?

Itselläni uunikaupat suunnitteilla, mutta kodinkoneista mielestäni tällä hetkellä vaikein valinta, koska uuneissa on nykyään valinnanvaraa. Nyt on ihan perinteinen 1980-lukulainen lattiahella ja sekin on asiansa ajanut. On puhdistustoimintoa, höyryä, pizzanpaistoa, lämpömittaria... Tuleeko niitä lisäominaisuuksia käytettyä sen vertaa, että tuntee saavansa vastinetta rahoilleen?

Kommentit (4)

Vierailija

Kiertoilma ja pizzatoiminto ovat meillä eniten käytössä.
Olen aina inhonnut uunin puhdistusta, joten pyrolyysi -ominaisuus on myöskin aivan loistava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Täältä ääni tuolle puhdistustoiminnolle eli pyrolyysille. Ihan loistava keksintö. Uuni siivoa itse itsensä. Täysin lyömätön keksintö. Toinen tärkeä asia minulle oli koko (eli että on mahdollisimman iso) ja että kuumenee tarpeeksi kuumaksi (300 astetta). Kaverin uunin maksimilämpötila on 225 ja se on kyllä liian vähän.

Vierailija

Kiertoilma ja sitäkin tärkeämpi on pyrolyysi. Kun lopulta sain pyrolyysiuunin, niin loppui se tuskallinen kontillaan kurottelu. Pyrolyysi (kuumin) päälle ja vaikka seuraavana päivänä pyyhitään vaan tuhkat pois. TOsi helppoa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat