Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei olla nähty nyt muutamaan päivään. Hänen piti tulla illaksi luokseni. Ostin ruuat ja kaikki. Kysyin monelta hän on tulossa. Sanoi, että kunhan jaksaa lähteä. Nyt sitten tuli viesti ettei jaksa tulla. Ollaan siis seurusteltu 2 vuotta. Mikä miestä vaivaa?

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, hän ei jaksa. On väsynyt. Ymmärrän hyvin koska itsekin olen aika poikki. 

En minä ainakaan ohareita tee vaikka väsyttäisikin. Ja jos oikeasti olisin todella liian väsynyt niin ilmoittaisin ajoissa ja pahoittelisin kovasti.

Vierailija

Mulla ollut useita tuollaisia... Nyt on onneksi ihana huomioiva mies.

Sanon kokemuksella, että tuollainen on narsisti, masentunut tai menettänyt kiinnostuksensa sinua kohtaan :/

Voi myös olla, että päästät hänet vähän liian helpolla ja hän on ottanut sen tavaksi. Tee selväksi, että tuollainen on todella epäkunnioittavaa ja näette seuraavan kerran, kun SINUSTA siltä tuntuu. Et vastaa viesteihin/puheluihin vaan otat itse yhteyttä sopivan ajan kuluttua. Etenkin nuoria miehiä pitää vähän "kovistella" kunnioittamaan naistaan :)

Vierailija

Voihan väsyneenäkin mennä muijakaverin luokse, vai onko kiinnostus hiipunut, mäkätät jo, seksi huonoa, olet lihonnut.
Onhan näitä syitä.
T.mies

Vierailija

Ärsyttää vain, olen lähdössä kuukauden päästä puoleksi vuodeksi ulkomaille opiskelemaan ja haluaisin nähdä häntä nyt niin paljon kuin mahdollista. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei olla nähty nyt muutamaan päivään. Hänen piti tulla illaksi luokseni. Ostin ruuat ja kaikki. Kysyin monelta hän on tulossa. Sanoi, että kunhan jaksaa lähteä. Nyt sitten tuli viesti ettei jaksa tulla. Ollaan siis seurusteltu 2 vuotta. Mikä miestä vaivaa?

Minunkaan miesystävääni ei näy eikä kuulu. On viettämässä joulua perheensä (vanhemmat, sisarukset yms) luona. Tiedustelin aiemmin nätisti, josko hän malttaisi viettää minunkin kanssani yhden päivän jouluna. Sanoi, että joulupäivänä ei pääse liikenteen takia, mutta Tapaninpäivänä voisi onnistua. Ei ole kuulunut mitään koko miehestä. Päädyin siihen, että jos häntä ei kiinnosta viettää aikaa minun kanssani, niin ei minuakaan hänen kanssaan eli ero on tiedossa. Muitakin syitä eroon on, mutta liittyvät samantyyppisiin asioihin (ei osaa pitää yhteyttä, jättää vastaamatta viesteihin, laittaa kaverit ja muut menot usein edelle, ei huomioi, käyttäytyy kuin ei arvostaisi tippaakaan, hänestä on tullut ikävän rasistisia puolia esiin, on laiska ja saamaton jne). Saman verran seurustelua takana kuin teillä.

Vierailija

Aikoinaan fakbadi-ystävättäreni halusi minut pe-iltana luokseen. Ei oikein napannut, kun oli saunavuorokin ja vähän väsynyt salikeikan jälkeen. Pimu sanoi "okei, millon sauna alkaa? 50 min? Jepp, älä katoa sieltä mihinkänkään".

Tuo kikkelinhimoinen neito löi kolme kärpästä yhdellä iskulla: 45 min myöhemmin syysillan freesaama punaposki oli oveni takana (rivakka juoksulenkki kämpilleni), melkein suoraan saunaan ja sitten sieltä petihommiin.

Eli hän ei hyväksynyt kieltävää vastausta haluilleen mutta näki myös itse vaivaa saadakseen sen mitä halusi.

Kysymys kuuluukin mikset itse voi mennä miehen luo?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan fakbadi-ystävättäreni halusi minut pe-iltana luokseen. Ei oikein napannut, kun oli saunavuorokin ja vähän väsynyt salikeikan jälkeen. Pimu sanoi "okei, millon sauna alkaa? 50 min? Jepp, älä katoa sieltä mihinkänkään".

Tuo kikkelinhimoinen neito löi kolme kärpästä yhdellä iskulla: 45 min myöhemmin syysillan freesaama punaposki oli oveni takana (rivakka juoksulenkki kämpilleni), melkein suoraan saunaan ja sitten sieltä petihommiin.

Eli hän ei hyväksynyt kieltävää vastausta haluilleen mutta näki myös itse vaivaa saadakseen sen mitä halusi.

Kysymys kuuluukin mikset itse voi mennä miehen luo?

Olemme 90% ajasta hänen luonaan..olisi kiva jos HÄN näkisi välillä vähän vaivaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Valmistautuu suhteen päättymiseen. Sehän päättyy viimeistään kun lähdet ulkomaille.

Olemme kyllä sopineet jatkavamme ja että hön vierailee luonani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistautuu suhteen päättymiseen. Sehän päättyy viimeistään kun lähdet ulkomaille.

Tullut nyt jo toisiin ajatuksiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Puhutko samalain kuin kirjotat? Syy voi olla siinäkin..

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat