Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
TavaraKIIMA

Kyllä suomalainen on sitten ahne tavaran ja mammonan perässä juoksija - ja varsinkin silloin, kun jotain saa ilmaiseksi! Tavarako se teille tuo onnen ja auvon teidän elämäänne? Seko teille tuo taivaspaikan? HÄVETKÄÄ, SAATANA, JOS VIELÄ HÄVETÄ OSAATTE!

Tavaroita himoinneet veivät jopa pihakeinun Mikon jakaessa irtaimistoa Puistolassa
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1451100146279.html

Kommentit (9)

Vierailija

Kyllä, juuri tavaralla se onni ostetaan elämään! Vielä lapsuuden kodissa asuessani olin köyhä ja onneton, nyt asun omillani, tienaan keskitason palkkaa ja olen onnellinen. Kyllä se vain kummasti lisää onnea kun voi ostaa hyviä vaatteita, syödä haluamaansa ruokaa ja asua kodissa jossa on kunnolliset tavarat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin? Tossahan oli idea että kaikki viedään tai tavarat menee kaatopaikalle. sekö on parempi ratkaisu?

Todennäköisesti siellä olivat asialla ne kaikkei ahneimmat; ne samat, jotka jonottavat tuntitolkulla ilmaisia MUOVIÄMPÄREITÄ räntäsateessa! :D :D :D

Kreivitär

Vierailija kirjoitti:
Kyllä, juuri tavaralla se onni ostetaan elämään! Vielä lapsuuden kodissa asuessani olin köyhä ja onneton, nyt asun omillani, tienaan keskitason palkkaa ja olen onnellinen. Kyllä se vain kummasti lisää onnea kun voi ostaa hyviä vaatteita, syödä haluamaansa ruokaa ja asua kodissa jossa on kunnolliset tavarat.

OI, niin totta! Raha tuo onnen! Itse olen köyhän työläisperheen tytär, mutta menin naimisiin rikkaan suomenruotsalaisen kreivin kanssa, ja nyt... Nyt minä olen kreivitär. Rikas sellainen!

Vierailija

Kyllä taivaspaikka on ostettavissa. Pappi lupasi minulle, että pääsen taivaaseen, kun maksan kirkollisveroni ja testamenttaan omaisuuteni paikallisseurakunnalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalainen on sitten ahne tavaran ja mammonan perässä juoksija - ja varsinkin silloin, kun jotain saa ilmaiseksi! Tavarako se teille tuo onnen ja auvon teidän elämäänne? Seko teille tuo taivaspaikan? HÄVETKÄÄ, SAATANA, JOS VIELÄ HÄVETÄ OSAATTE!

Tavaroita himoinneet veivät jopa pihakeinun Mikon jakaessa irtaimistoa Puistolassa
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1451100146279.html[/quote]

Yhtä älykästä, kuin ämpäreiden jonottaminen.

Vierailija

Ei pitäisi yleistää, mutta näinhän se menee. Jo autotonta katsotaan kieroon. Suomalaiset ovat pystymetsästä revittyä kansaa. Luuletko, ettei sellaista otusta raha ja omaisuus kiinnosta? Kyl ne sit yleensä vanhuudenpäivällä alkaa ymmärtämään, että maailmassa on paljon arvokkaampiakin asioita. Yleensä tosin on liian myöhäistä jo siinä vaiheessa.

Arjen sankari

Ikinä en ole mitään ilmaiseksi vastaanottanut. Kaikesta on pitänyt maksaa kova hinta, ja onkin maksettu. Raha on verellä, hiellä ja peräsuolenpätkillä ansaittua. Toisin sanoen kovalla, raskaalla, ruumiillisella tehdastyöllä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat