Vierailija

Eräs tuttavani on tämä kyseinen nainen. Ihmettelen van, että miten voi ihminen noin kauan jumittaa paikoillaan. Hänellä on kuitenkin ammatti ja työpaikka, joten rahasta ei pitäisi olla omillaan asuminen kiinni. En oikein jaksa olla enää häneen yhteydessäkään ja kysellä kuulumisia, kun aina minä olen se aloitteen tekijä.

Kommentit (10)

Vierailija

Jospa yritti nuorena aikuisena tapailla miehiä ja päästä parisuhteeseen muttei kelvannut. Miksipä sitten lannistuneena enää yrittää ja muuttaa edes pois kotoa.

Vierailija

Onkohan meillä sama tuttava..? Jotenkin naiivinluonteinen, itseäni ainakin hävettäisi jutella jo kymmeniä vuosia omillaan asuneille kuinka äiskän ja iskän kanssa puuhataan milloin mitäkin, mutta ei tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Seurustelemattomuudesta en ole mitään mieltä. Mutta kotona tuon ikäisenä asumineb kertoo kyllä jostain. Uusavuton eikä tiedä mitään itsenäisestä elämästä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jospa yritti nuorena aikuisena tapailla miehiä ja päästä parisuhteeseen muttei kelvannut. Miksipä sitten lannistuneena enää yrittää ja muuttaa edes pois kotoa.
Onko sinusta siis kotoa muuttamisen ainoa tarkoitus parisuhteen hankkiminen? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta siis kotoa muuttamisen ainoa tarkoitus parisuhteen hankkiminen? 

Ei, mutta tuolla naiselle voi olla. Mistä täällä kukaan nyt oikeasti tietäisi mistä syistä nainen ei ole muuttanut pois kotoa.

Vierailija

Minä asun vanhempien talossa. Olen 34 vuotias. Minulla on omat rahat ja tulot. Olen omasta mielestäni ns. Luuseri. Minulla on kuitenkin keskivertoa enempi rahaa kuin monella muulla. En ole myöskään pilannut muiden tai omaa elämää hankkimalla lapsia etc.
Olen ajatellut, että kun rohkaistun, hankin oman osakkeen jonkun kaupungin keskustasta. Minulla ei ole ystäviä, joten en ymmärrä ja usko jos joku jaksaisi kovin pitkää ihmetellä elämän tyyliäni.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat