Sirkka 34

Onko muita, joilta menee heti maku ihmisestä, jos näkee, että sillä on tatuointi ("tatska")? Jotenkin tulee heti sellainen halvanoloisuus mieliin, wt-aspekti, myötähäpeä ja kuvotus kurkkuun. Miksi joku pilaa ihonsa mauttomuudella? Miksei ajatella kanssaihmisten tunteita?

Kommentit (11)

Vierailija

Mulle käy samoin jos törmään noinkin tyhmään ihmiseen. Miksei tyhmät lukittaudu komeroon etteivät pilaa kanssaeläjien elämää? Onko tyhmät niin tyhmiä etteivät ymmärrä välittää muista ihmisistä?

Pössö

Ei tule vaikka en itse tatuointeja omistakaan. Minusta joillain on hienojakin tatuointeja ja pidän niistä vaikka en itse aiokaan ottaa tatuointeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Periaatteessa mulal ei ole mitään tatskoja vastaan, jos ne on persoonallisia ja itsesuunniteltuja. Mut se että marssitaan kauppaan, katellaan katalogia 5 minsaa ja isketään selkä tribaalia täyteen on kyllä ihan perse-WTilyä...

Vierailija

Olen esteettisesti herkkä ihminen ja tatuointi iholla järkyttää harmonista vakanssia, joka vallitsee mielessäni. Häpeän niin paljon tatuoinnin ottajan mauttomuutta, että minun on poistuttava paikalta!

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen esteettisesti herkkä ihminen ja tatuointi iholla järkyttää harmonista vakanssia, joka vallitsee mielessäni. Häpeän niin paljon tatuoinnin ottajan mauttomuutta, että minun on poistuttava paikalta!

Ap

Win-win -tilanne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

et varmaan kesällä voi käydä missään?

Vierailija

Minäkin tuomitsen ihmisen nopeasti tatuoinnin tai lävistyksen (myös korvakorut) perusteella. En siksi, että ne ovat rumia, vaan siksi, että pidän henkilöä huomionhakuisena.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat