Vierailija

Olen ollut sinkkuna jonkin aikaa ja laitoin ilmoituksen deittipalstalle. Muutaman kanssa olen vaihdellut kuulumisia ja antanut s-postiosoitteen. Ihan kiinnostavia tapaamisen merkeissä olisi 2-3 miestä ja kaksi on ehdottanut treffejä. Kuinka nopeaan olette näitä tavanneet ja missä? Aika eri tyyppisiä miehiä ovat ; toinen lapseton ja ei juuri parisuhteita, toisella monta lasta. Ammattitaustat aika samat. Itselläni on teinejä ja mietin tuotakin, onko hyvä vai huono asia, että kokemusta parisuhteista ja lapsista vai ei. Olen siis ensikertalainen näissä treffijutuissa, joten siksi hiukan kyselen.

Kommentit (3)

Ethän antanut oikeaa sp-osoitettasi, siis sellaista jota käytät myös asiallisiin asioihin ja josta käy ilmi oikea nimesi? Älä ikinä anna koko nimeä ja yhteystietoja ennen kuin olet tavannut vähintään kerran! Ja se tapaaminen kannattaa hoitaa mahdollisimman pian, ettei vääriä mielikuvia pääse syntymään puolin tai toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joo, en antanut oikeaa s-postiosoitetta. Varmaankin hyvä tavata mahdollisimman pian, jottei turhaan roiku linjoilla tai sitten jos se mukava ihminen löytyisikin elämään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat