Minut yritettiin ostaa tänään!!!!!!!!!!!
Kävelin laita kaupungilla, kun ohi ajoi tällainen pappa mallinen mersu. Jatkoin kävelyä ja pian tämä sama auto tuli uudestaan takaani ja pysähtyi kohdalleni. Auton ikkunasta huuteli likaisen mt ongelmaisen oloinen vanhempi mies noin 50-60v.
Kyseli minne olin menossa. Yritin ignorata ja jatkoin matkaa kävellen jolloin alkoi huorittelu ja kysyi ''lohkeako tussua 50€'' Katsoin häntä tyrmistyneenä ja sanoin, etten ole ostettavissa jolloin tämä vanha mies kävi sähisemään kuin käärme keltaisilla hampaillaan ja huoritteli lisää kiihdyttäen pois paikalta autollaan. Olen 25v ja ihan tavallisesti pukeutunut, että oksettaa tuollaset niljakkeet.
Kommentit (19)
Ikäväkyllä kohtuullisen yleistä :/
Helsingin Kalliossa ihan yleistä! Miehet on elukoita!
Ei ole onneksi mun kohdalle sattunut.
50€? :D No ei lohkea varmasti ammattihuoraltakaan noin halvalla tuollaiselle :D
Sitten heräsin ja vaihdoin mummokalsarit puhtaisiin.
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka ei anna, vai miten se sanonta meni.
Kumma tyyppi, ensin oletti maksulliseksi ja kun ilmoitit ettet ole, kutsui sinua maksulliseksi...
Itsellä ei ihan noin karsea kokemus, mutta melkein. Tapahtui 10-15 vuotta sitten. Olin Hakaniemen torin ratikkapysäkillä odottamassa ratikkaa (kolmonen tai kutonen, matkalla keskustaan). Siinä oli joku nainen jo, kun paikalle tuli hyvin lihava mies, ikää noin 40-50v. Olin ainoa nainen pysäkillä (ikää parikymmentä, ihan tavallisen näköinen, en rumilus, vaikken missikään) ja tämä mies tuli viereen ja kyseli että missäs se "naintikoulu" on. Kerroin, ettei ole aavistustakaan. No siihen hän tarkensi että etsi mallikoulua (vai sihteeriopistoa, en enää muista kumpi kyseessä). Sanoin siihenkin etten tiedä (enkä silloin edes olisi tiennyt mikä sihteeriopisto on, olen tiennyt sen vasta pari vuotta). Hän oli hiljaa hetken, kaivoi jonkin purkin esille, ja kysyi että jos hän maksaa niin pistänkö tätä voidetta hänen kulliinsa.
Onneksi ratikka tuli niin sai vastata, että ei nyt ehdi.
Äsh, 10 unohti mainita, että se mies jäi pysäkille, ehkä odottamaan toista ratikkaa (tuolta pysäkiltä kulki silloin vain 3 ja 6) tai sitten aikoi tehdä saman ehdotuksen jolle kulle muulle.
Vierailija kirjoitti:
Kumma tyyppi, ensin oletti maksulliseksi ja kun ilmoitit ettet ole, kutsui sinua maksulliseksi...
Itsellä ei ihan noin karsea kokemus, mutta melkein. Tapahtui 10-15 vuotta sitten. Olin Hakaniemen torin ratikkapysäkillä odottamassa ratikkaa (kolmonen tai kutonen, matkalla keskustaan). Siinä oli joku nainen jo, kun paikalle tuli hyvin lihava mies, ikää noin 40-50v. Olin ainoa nainen pysäkillä (ikää parikymmentä, ihan tavallisen näköinen, en rumilus, vaikken missikään) ja tämä mies tuli viereen ja kyseli että missäs se "naintikoulu" on. Kerroin, ettei ole aavistustakaan. No siihen hän tarkensi että etsi mallikoulua (vai sihteeriopistoa, en enää muista kumpi kyseessä). Sanoin siihenkin etten tiedä (enkä silloin edes olisi tiennyt mikä sihteeriopisto on, olen tiennyt sen vasta pari vuotta). Hän oli hiljaa hetken, kaivoi jonkin purkin esille, ja kysyi että jos hän maksaa niin pistänkö tätä voidetta hänen kulliinsa.
Onneksi ratikka tuli niin sai vastata, että ei nyt ehdi.
Hyi saatana, mä olisin vetänyt jo litsarin
Jos mua alettais huoritella tekisin ilmoituksen kunnianloukkauksesta!
Olipas pihi ukko eihän edes thaihierontaa saa viidelläkympillä. Itselleni joku käppänä tarjosi 6000€ yöstä ja joku arabi 20 000€ "juhliin osallistumisesta" mitä lie tarkoittikaan. Tosi törkeää porukkaa!
Yrittänyttä ei laiteta, olisi mielenkiintoista tietää monesko tärppäsi ja millä taksalla. Varmaa nimittäin on, että ellei mitään häriötä kuten poliisia tms tule väliin niin ennemmin tai myöhemmin kaupat syntyvät, se on nääs sitä markkinataloutta.
Tänne sitten tulit kehuskelemaan, että näytät halvalta prostituutilta.
Minua myös yritetty houkutella kalliossa autoon ja huoriteltu Hakaniemen bussipysäkillä. Siitä on kylläkin monia vuosia aikaa, mutta vieläkin muistuu mieleen kaikki sanat mitä se humalainen äijä sanoi.
Multa on kyselty hintaa monet kerrat ja kerran siisti pukumies suoraan tarjonnut 300 e siitä, että kuulemma vain katsoisin, kun hän vetää käteen. Ikää mulla on ollut nämä tarjoukset saadessani 15-23 v. Sijainti muutama eri suomalainen kaupunki, ei pääkaupunkiseutu.
Muakin on luultu maksulliseksi kun aamuyöllä odotin tien varressa bussia. Auto ajoi ohi, kääntyi takaisin ja pysähtyi läheiselle parkkipaikalle. Autosta tuli mamu kyselemään kaikenlaista. Ei suoraan ehdottanut hintaa, mutta oletti siis ilmeisesti että odotan kadun varressa asiakkaita. Kerroin vain odottavani bussia töihin. Onneksi mies häipyi suosiolla eikä haukkunut tai ollut muutoin hyökkäävä.
Juujuu. Aivan varmasti.