Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokailu työpaikalla (uudestaan kysymys samasta aiheesta)

Minni
21.12.2015 |

Ei helevetin perhana, Siis tämä on jo ihan naurettavaa, olen samasta aiheesta kysynyt joku aika sitten aiemminkin.

Elikkä, tilanne siis tämä. Meillä on pieni toimisto, jossa työskentelee minun lisäkseni kaksi muuta henkilöä. Toinen heistä, naispuolinen, on ilmeisesti jotenkin hajuherkkä ja muutenkin tosi säntillinen tyyppi. Olen välttänyt lämpimien ruokien syömistä töissä, mutta nyt tuli oikeasti vaan niin nälkä, että rohkenin lämmittää palapaistin muusilla (eines) mikrossa. Mitä tekee toimistomme nainen - pistää aivan täysille liesituulettimen tuuletushärpäkkeet ja avaa ikkunan. Siis mitä ihmettä, olenko oikeasti ihan hirveän epäkohteliaasti käyttäytyvä mulkku kun haluan vaan syödä mielestäni suht neutraalin hajuista safkaa kesken työpäivän?

Kertokaas siis, olenko tehnyt pahasti vai onko tämä toinen osapuoli vaan hiukan yliherkkä? :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsiperä haluaa vaan päteä. Suosittelen seuraavaksi hapansilakkaa.

Vierailija
2/8 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se työkäveri ei vaan osaa käyttäytyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kiinnis siitä, onko sulla se mikro työpöydällä vai keittiötiloissa.

Vierailija
4/8 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helevetin perhana, Siis tämä on jo ihan naurettavaa, olen samasta aiheesta kysynyt joku aika sitten aiemminkin.

Elikkä, tilanne siis tämä. Meillä on pieni toimisto, jossa työskentelee minun lisäkseni kaksi muuta henkilöä. Toinen heistä, naispuolinen, on ilmeisesti jotenkin hajuherkkä ja muutenkin tosi säntillinen tyyppi. Olen välttänyt lämpimien ruokien syömistä töissä, mutta nyt tuli oikeasti vaan niin nälkä, että rohkenin lämmittää palapaistin muusilla (eines) mikrossa. Mitä tekee toimistomme nainen - pistää aivan täysille liesituulettimen tuuletushärpäkkeet ja avaa ikkunan. Siis mitä ihmettä, olenko oikeasti ihan hirveän epäkohteliaasti käyttäytyvä mulkku kun haluan vaan syödä mielestäni suht neutraalin hajuista safkaa kesken työpäivän?

Kertokaas siis, olenko tehnyt pahasti vai onko tämä toinen osapuoli vaan hiukan yliherkkä? :/

Toinen on yliherkkä, ehkä nyt ymmärrät sen itsekin =)

Vierailija
5/8 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kiinnis siitä, onko sulla se mikro työpöydällä vai keittiötiloissa.

Keittiössähän se. Mutta toimistotila tosiaan aika pieni, varmaan 50 neliötä kaiken kaikkiaan. :/  AP-Minni

Vierailija
6/8 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittele ruokaasi rauhassa vaan. Sitä vartenhan se mikro siellä on. Jos herkkänokkaa ahdistaa niin ei ole sinun ongelmasi.

Vierailija
7/8 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on nyt kaksi aivan yhtä hankalaa osapuolta: ylihajuherkkä työkaveri ja sinä, joka otat hänen käytöksensä itseesi etkä ymmärrä ongelmaa.

Istukaapa nyt kerran työterveyshoitajan kanssa palaveriin selvittämään asiaa. 

Oikeasti nimenomaan eineksissä on sellaista maustetta, joka saa hajuherkän migreenipotilaan voimaan pahoin. Tiedän, minäkin olen sellainen.

Vierailija
8/8 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sä voit lämmittää ruokaa työpäiväsi aikana eikä nirppiksellä ole siihen mitään nokan koputtamista!