Luonteen tuntijat, heittäkääs jotain tähän.
Seurustelen naisen kanssa joka ensimmäisenä päivittää asiansa facen seinälleen, toivottaa siellä hyvät huomenet ja muut tapahtumat, heittää mieskavereiden kanssa seksipitoista vihjailevaa, mutta viatonta kommenttia.
Itselle tuntuu vähän oudolta, kun vaikka huomenet ja erikoiset tapahtumat kerron yv:ä ensimmäisenä sille jonka kanssa olen.
Minulle tämä on tavallaan ihan ok, vaikka tuntuuhan se väliin oudolta nähdä ja keskustella asioista hänen seinänsä kautta.
Mutta laittakaas ihan lonkalta jotain mitä tulee tästä mieleen.
Ja ollaan jo keski-ikäisiä:)
Kommentit (6)
Jotkut on todella sosiaalisia ja jäävät ehkä koukkuunkin tuollaiseen läpänheittoon ja yhteisöllisyyteen facessa. Osalle myös fb:n kautta on helpompi olla yhteyksissä kuin kasvotusten tai puhelimessa. Voi olla myös itsetunnon nostatusta, kun saa siellä huomiota.
Kiitos teille:)
Jotenkin näin olen itsekkin asiaa pohtinut.
Ja pohdinta jatkuu, tuleeko joskus tuntumaan liian pahalta kun, on edellisenä yönä ollut seksiä, ja seuraavana aamuna lukee toisen seinältä läpänheittoa seksistä toisen miehen kanssa. Vielä kun tietää että facekavereissa on entisiä seurustelukumppaneita.
Saa nähdä, täytyy pureskella asiaa...
Ei kuuluisi mun lähipiiriin tuollainen ihminen. Sori, mutta kuulostaa huomionhakuiselta ja vähän bimbolta.
Ei mitään soreja:) Mielipiteitähän kysyin ja kiitos niistä, kaikki ollut asiallisia.
Jotkut heittää seksistä läppää. Omissakin facekavereissa pari, 26v ja 43v naiset. Se on ehkä hieman erikoista, mutta niin heidän tapaistaan että lähes osa luonnetta. Laittavat kaksimielisiä kommentteja ja juuri sitä jos miehensä tulevatkin "liian aikaisin kotiin" toinen kutsuu uutta miestään oppipojaksi 😂
Tuo on heillä niin jokapäiväistä että varmaan vielä vanhainkodissa heittävät mautonta huulta. Koeta kestää tai vaihda nainen, pois et saa kitkettyä.
Yleensä ihminen haluaa olla yhteydessä tärkeimmän ihmisen kanssa. Siellä on hänen tärkeimmät ihmiset. Ja varmaan tapa ja tottumuskin.