Oliko joku teidän miehistä viime la 22h risteilyllä? Pettämistä tapahtui ja paljon
Tosi inhottava meininki. Naimisissa olevia mieshenkilöitä harrasti seksiä siellä mennen tullen ja juoksi naisten perässä. En tiedä pitäisikö tämän sitten olla yllätys mutta jotenkin kyllä minä niin mieleni pahoitin. Voin bustata jos joku teistä antaa tuntomerkkejä miehestään.
Kommentit (11)
Hyvä että mies sai ilmatteeksi. Ei tartte maksaa huorista.
Niinhän se on... ja kaikkihan sen tietää. Anna muiden elää omaa elämäänsä. Se, mitä risteilyillä tapahtuu, jää risteilyille. Eihän hiihtokeskuksissakaan käydä "vain" hiihtämässä ;)
Mun mielestä vaan jotenkin surullista. 30-40 vuotiaat varatut miehet 20-v kimpussa. Ja kyllä, itse harrastin seksiä todella kuuman miehen kanssa. Vasta seuraavana päivänä sain kuulla että on naimisissa! Enkä edes herralta itseltään.
Ne 30 - 40-vuotiaat ovat risteilyllä myös minun kimpussani, vaikka olen päälle 50. Ystäväni on päälle 60, ja hänelläkin olisi vientiä laivalla niin paljon kuin haluaisi. Mutta ei me siellä sen takia käydä eikä koskaan olla naimisissa oleviin miehiin koskettu.
Ei, tässä taloudessa risteillään vain pariskuntana.
Tässähän on joulun pettämis- ja ero-provon ainekset ;)
Relaa vähän! Pikkujoulujen panoja ei lasketa pettämiseksi.
Kehtasivat miehet vielä väittää että ei ole pettämistä/kyseenalaista toimintaa pussaileminen, seksuaalinen koskettelu, ehdottelu, koko illan juomien tarjoaminen, nuorten tyttöjen hytissä yöpyminen ym. Seksin harrastamisesta puhumattakaan :) Tiedän muutamien pettäjien nimet, heidän facebookeistaan olen löytänyt vaimojen ja lasten kuvat monien kohdalla. Säälittää vaimoraukat.
-ap
Mies ei, mutta minä olin. Ja juu: yritettiin iskeä, monta kertaa. Ja kun en suostunut, sain kuulla huorittelua ja frigidilehmittelyä.