Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV ja digiboksi menivät päälle itsekseen. PELOTTAVAA :(

Vierailija
15.12.2015 |

Olivat menneet päälle kesken unieni. Mistä voin tietää, ettei joku nyt tahallaan pelottele :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä raukka.

Vierailija
2/11 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarista mönkii kohta homssuinen tummatukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet säälittävä raukka.

Eli olen vaan vainoharhainen? Osaako joku selittää tuota ilmiötä, että mistä se johtuu? Ennen ei ole mennyt itsekseen päälle.

Vierailija
4/11 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintolevy alustus ainakin itselläni laittaa digiboksin automaattisesti päälle, on tapahtunut myös yöllä.

Vierailija
5/11 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus heräsin siihen, että tv yhtäkkiä alkoi pauhata olohuoneessa yksinään. Asun siis yksin. Menin varovasti katsomaan, niin kissa makasi sohvalla ja katseli tv:tä. Oli painanut sohvalle jääneestä kaukosäätimestä sen päälle.

Vierailija
6/11 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt telkkari meilläkin päälle itsestään. Mutta en kyllä ajatellut siinä kohtaa mitään henkimaailman asioita. Sehän on sähkölaite ja joskus sähkölaitteissa saattaa olla jokin toimintahäiriö. Piste.

Vierailija
7/11 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päivittää joka yö jotain

Vierailija
8/11 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet (vahingossa?) ajastanut jonkin ohjelman katselua, eikä nauhoitusta varten.

Näin kävi minulle kerran.

Vierailija
9/11 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä on käynyt silleen että telkkareihin oli hakkeroitu niihin liitettyjen kotitietokoneiden kautta, ja koska heillä ollut kotona sellaiset tv-ruudut joissa myös webbikamera, niin hakkerit ovat voineet katsella vähäpukeisia kotirouvia sohvalla tekemässä ties mitä :DDD

Tämän takia myös läppärin kameran päälle kannattaa laittaa paperipala teipillä kiinni, ettei kukaan hakkeroi kameraasi ja tarkkaile sinua sitä kautta.

Vierailija
10/11 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin kaukosäädin voi ulottua asuntoonne asti. sellaiset tavallisetkin voivat toimia niin vahingossa, mutta eriyyisiä supervahvoja myytiin joskus, niiden kanssa saattoi kulkea kadulla ja klikkailla kerrostalojen vieressä ja häiritä ihmisiä kodeissaan.

Vierailija
11/11 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mennyt telkkari meilläkin päälle itsestään. Mutta en kyllä ajatellut siinä kohtaa mitään henkimaailman asioita. Sehän on sähkölaite ja joskus sähkölaitteissa saattaa olla jokin toimintahäiriö. Piste.

En minä mitään henkimaailman asioita täällä ajattele :D Olen vähän arka ja tuo säikäytti, kun ei aiemmin ole vastaavasta kokemusta. Saatoin aloitusviestissäni olla hiukan dramaattinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän