Irtoripsien jatkuva käyttö?
Olen luopunut juuri ripsienpidennyksistä, ja omat ripsikarvat tuntuvat tietty kamalan säälittäviltä niiden ihanien räpsyripsien jälkeen. :( olen muutamana päivänä laittanut silmiin irtoripsitupsuja ja ihastunut lookiin. Nyt mietin kuitenkin, voikohan irtoripsien jatkuvasta käytöstä olla hallaa omille ripsille pidennysten tavoin? Ripsethön kiinnitetään ihoon, ei ripsiin kiinni, mutta olen huomannut että kyllä sieltä on omia ripsiä silti irronnut ripsiä irroittaessa, vaikka kuinka olisi varovainen. Pelottaa myös, että irtoripset jotenkin "painavat" omia ripsiäni, jos ne ovat koko ajan silmissä... Olen joistakin blogeista lukenut diy-"ripsienpidennyksistä", eli jotkut käyttävät näitä tupsuja viikonkin putkeen pidennysten tapaan. Onko kellään kokemuksia pidempiaikaisesta irtoripsien käytöstä? Olisivatkohan kokonaiset ripsinauhat vai tupsut hellävaraisempia?
Kommentit (2)
Itselläni ei ole kyllä ripsiä irronnut. Liimalla on varmaan suuri merkitys, itse käytän DUOa. Myös poistaminen tulee tehdä hellävaraisesti esim. öljypohjaisella tuotteella.
No sattuipas! En ole koskaan edes kokeillut, mutta törmäsin eilen tällaiseen artikkeliin:
http://www.mtv.fi/teemasivut/kauneusvinkit/ihonhoito/artikkeli/ripsienp…