Missä sosiaalityöntekijät pariutuvat?

Vierailija

Tai poliisit, hoitsut tms.? Missä pariutuvat?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi sua juuri sosiaalityöntekijöiden pariutuminen kiinnostaa?

Johtuen heidän sensitiivisestä ammatistaan. Luulisin että tällöin ns. normaalit paritumiskuviot saattaisivat muodostaa ammatillisen riskin.

Vierailija

Miehet varmaan jo yliopistolla, jos kerran kyseessä on erittäin naisvaltainen ala. Lisäksi ala ei taida olla kovin korkealla statuksessa, eli vientiä ei varmaan riittäisi baarissa "kovemman" statuksen omaavien miesten kanssa kilpaillessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Johtuen heidän sensitiivisestä ammatistaan. Luulisin että tällöin ns. normaalit paritumiskuviot saattaisivat muodostaa ammatillisen riskin.

Häh? Miten niin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä "normaalit pariutumiskuviot" ovat, joihin esim. sosiaalityöntekijät eivät voi osallistua? Mun yhden opiskelukaverin puoliso on lastensuojelussa töissä. Käsittääkseni he ovat tavanneet ihan baarissa.

Vierailija

Parouduin kauan ennen sossuopintoja, samoin läheisimmät opiskelukaverit oli jo löytäneet miehen ja tehneet lapset ennen opintojen alkua. Mutta meillä kaikilla on ikää ja toinenkin ammatti.

Vierailija

Itse ainakin yliopistolta tuon mieheni tapasin, itse opiskelin silloin sosiaalityötä ja hän kauppatieteitä. Jotenkin omituinen tuo kommentti, että meillä olis ammatin takia erilaisia "pariutumiset" kuin muilla ihmisillä :D ja mikä ihmeen ammatillinenriski?

Vierailija

Kas Se sosiaalityöntekijä, jo on nainen, ottaa hän sen houstaanotettua lasta saattavan poliisimiehen. Pakko huostaanotossa lasta lähtee hakemaan aina poliisi ja sosiaalityöntekijä. Tämä vaatii saumatonta yhteistyötä, ja parkkipaikalla voi kulua paljonkin aikaa.

Sairaanhoitajista kauniit menevät Lääkärien vaimoiksi (Mies lääkärillä on mistä valita). Vähemmän kauniit päätyvät sitten jostain ihmeen syystä insinöörien vaimoiksi. Syy tähän on ehkä se, että naiset eivät oikein mielellään halua vähemmän koulutettua miestä, eikä insinöörillä taas oikein ole varaa kieltäytyä, jos tarjolla on joka ilta ilmainen hoito.

Sitä en sitten tiedä, mitä tapahtuu mies sossuille ja nais insinööreille.

Vierailija

Olen lääkäri. Ensimmäisen mieheni löysin koulun penkiltä, silloin ei oltu kumpikaan vielä muuta kuin koululaisia. Hänestä tuli insinööri ja minusta siis lääkäri. Leskeydyttyäni erikoistuin ns. nuppilääkäriksi eli psykiatriksi. Nykyisen mieheni kanssa "pariuduin" ihan perinteisesti yöelämässä törmättyämme ja tutustuttuamme. Kolahti ja kovaa, vauhdilla vietiin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat