Olen jo vuoden ajan salaa syönyt työkaverin eväät, enkä ole jäänyt kiinni.
Kysyttävää aiheeseen liittyen?
Kommentit (29)
Hän on varmasti hoikka ja sinä lihava.
Peukku sulle :) Onneksi mulla on fiksuja työkavereita ....
Kai tajuat, että todennäköisesti olet syönyt jotain "paskaa" jossain vaiheessa?
Sinulla on varmasti hyvä mieli kun katsot peiliin.
Tulee aina mieleen kun sain potkut yt:ssä ja sitten ne idiootit meni ja järjesti juuri meidän paikkakunnalla johtokunnan kokouksen. Voi vaan arvata mitä ne kahvissaan joi.
Tai sitten tajuaa ja huvittuneena seuraa kun "salamyhkäisesti" myhäilet nokkeluuttasi :D
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole ostanut omia eväitä?
Ostan jonkun suklaapatukan etten herätä epäilyksiä mutta pääruokana mussutan työkaverin eväät, nyt ne suunniittelee laittaa valvontakameran sosiaalitiloihin, mutta eikös se ole laitonta?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan jonkun suklaapatukan etten herätä epäilyksiä mutta pääruokana mussutan työkaverin eväät, nyt ne suunniittelee laittaa valvontakameran sosiaalitiloihin, mutta eikös se ole laitonta?
-ap
Ei ole.
Ylilauta-tason sysipaskaa läppää ap:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Laitonta on varastaminenkin.
Mä ainakin otan maidot siitä purkista, mikä nyt sattuu olemaan. Ja leivälle jotain levitettä, myös kinkkua, juustoa tai makkaraa. Kuivakaapista leipää ja keksejä.
Tuon sitten itse aina isoja paketteja näitä ja kaikki saavat ottaa niistä. Vähän järkevämää kuin kolme hapantunutta maitolitraa kaapissa ja pilaantuneita muita juttuja. Jos jollain on ihan selvästi jokin oma lounas jossain paketissa, niin siihen ei tietenkään kosketa.
Että vähän nyt yhteisöllisyyttä tähänkin hommaan....
Jos olisit mun työkaveri ja jäisit kiinni, niin pieksäisin sinut sairaalaan.
Niin muuten se kyseinen työkaveri on tullut jo mullekkin nillittämään että joku sairas hullu syö hänen eväänsä ja kehotti minua tarkkailemaan kuka niin tekee. Lupasin pitää silmäni auki ja menin syömään tolvanan eväät.
Tuskinpa kukaan jaksaa raahata työpaikalle vuoden ajan eväitä jos ne aina varastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kukaan jaksaa raahata työpaikalle vuoden ajan eväitä jos ne aina varastetaan.
En niitä aina varasta, 2-3 kertaa viikossa, kyllä se tuo joka työpäivä vähintäänkin voileipiä mukanaan.
-ap
Sitten kun jäät kiinni, saat potkut varastamisesta. Hetken päästä mittailet kilometritehtaalla.
Ajattele mitä räkää kusta paskaa ja spermaa se on laittanut niihin eväisiin? :D