Olen jo vuoden ajan salaa syönyt työkaverin eväät, enkä ole jäänyt kiinni.

4G käytössä jo reilun vuoden

Kysyttävää aiheeseen liittyen?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Tulee aina mieleen kun sain potkut yt:ssä ja sitten ne idiootit meni ja järjesti juuri meidän paikkakunnalla johtokunnan kokouksen. Voi vaan arvata mitä ne kahvissaan joi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikset ole ostanut omia eväitä?

Ostan jonkun suklaapatukan etten herätä epäilyksiä mutta pääruokana mussutan työkaverin eväät, nyt ne suunniittelee laittaa valvontakameran sosiaalitiloihin, mutta eikös se ole laitonta?
-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ostan jonkun suklaapatukan etten herätä epäilyksiä mutta pääruokana mussutan työkaverin eväät, nyt ne suunniittelee laittaa valvontakameran sosiaalitiloihin, mutta eikös se ole laitonta?
-ap

Ei ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-ap

Laitonta on varastaminenkin.

Vierailija

Mä ainakin otan maidot siitä purkista, mikä nyt sattuu olemaan. Ja leivälle jotain levitettä, myös kinkkua, juustoa tai makkaraa. Kuivakaapista leipää ja keksejä. 

Tuon sitten itse aina isoja paketteja näitä ja kaikki saavat ottaa niistä. Vähän järkevämää kuin kolme hapantunutta maitolitraa kaapissa ja pilaantuneita muita juttuja. Jos jollain on ihan selvästi jokin oma lounas jossain paketissa, niin siihen ei tietenkään kosketa. 

Että vähän nyt yhteisöllisyyttä tähänkin hommaan.... 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat