Olen myöntänyt suht uudelle miestuttavalle, johon luotan täysin ja puhuttu kaikkea, että

Vierailija

ikävöin häntä ja välillä itken ikävästä ja että olen joskus loukkaantunut, kun hän ei vastaa heti viesteihini. Kerron pitäväni hänestä ja että olen onnellinen hänen kanssaan. Olenko tullut hulluksi? Hyvässä asemasa oleva työnsä osaava nainen taantunut tähän tilaan.

Kommentit (7)

Vierailija

Onhan tuo tosiaan vähän lapsen tilaan taantumista. Onko sulla huonoja kokemuksia hylätyksi tulemisesta? Se voi laukaista tuollaista. Siis olet varmaan muuten ihan normaali ihminen mutta ei toi nimenomainen käytös rakkaudesta johdu vaan hylätyksi tulemisen pelosta (sen lisäksi että olet ihastunut tietenkin).

Vierailija

Minäkin olin tuohon tilaan taantunut nainen joku vuosi sitten. Mies vaan oli niin ihana! Tänä päivänä olen asemansa, ystävänsä ja mielenterveytensä menettänyt taantunut nainen.. Harvoin taitaa nuo hullaannuttajat olla lopulta sitä, mitä aluksi kuvittelee..

Vierailija

Käyttäydyin noin just, kun seurustelin miehen kanssa ja meillä välimatkaa 400km. Aikanaan helpotti, kun avioiduimme  ja saimme oman kodin.

Vierailija

Mulla oli tuollainen miesystävä jonkun vuoden. Soitteli ikävissään, hempeitä tekstiviestejä, kyseli rakastanko. Ajastaan enemmän ahdisti tuollainen, toisaalta rehellisyys tunteissa on hyvä asia, mutta kyllä haluan muutakin kuulla mieheltä kuin vuodatuksia kaipuusta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat