Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppusuoralaiset!Minkä verran kiertelette vielä kaupoissa yms.?

12.02.2006 |

Tänään tuli rv 39 täyteen joten loppusuora alkaa jo olla käsillä.Tähän saakka olen voinut mennä esikoisen kanssa miten huvittaa mutta nyt mietin että mitä enää uskaltaa...Uskaltaako esim. lähteä bussilla+rattailla kauppoja kiertelemään vai olisiko parempi olla vain kotona?Entä pitäisikö olla kotona jo senkin vuoksi ettei saisi mitään tauteja tms.Miten teillä muilla?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen kanssa (3v)muutaman kerran viikossa, ja ostoskeskuksissa kierrellään kyllä ajankuluksi silloin tällöin. Liikun lähes aina autolla, mutta kauas en enää lähde, meillä on onneksi kaikki sen verran lähellä, että kyllä vartissa ajaa kotiin jos sattuisi tarvitsemaan.

Kavereiden luona käydään ihan normaalisti kyläilemässä, mä olen neljän seinän sisällä hulluksi tulevaa tyyppiä. Ulkoilu on ollut pakko jättää vähän vähemmälle nyt loppuaikana, kun tyttö suorastaan väijyy tilaisuutta juosta karkuun kun tietää etten pääse perään. Kaupassa istuu kärryissä ja isommissa ostoskeskuksissa otan rattaat mukaan. Tyttö viihtyy suht hyvin rattaissa ja itsekin saa vähän hyötyliikuntaa, kun hiljakseen taapertaa kaupasta toiseen :)

Yaryne rv 39+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla