Mitäs tämä "jonouttaminen" on?

Vierailija

Kommenttini joutui "jonoutettavaksi". Tarkoittaako tämä sitä, että vain tietyn idealismin raameihin sopivat mielipiteet hyväksytään vai karsitaanko vain rumat sanat, kuten normaaleilla palstoilla?

Kommentit (5)

Vierailija

Itsekin olen sitä ihmetellyt, kun kerran tässä taannoin jonoon jouduin. Sittenhän siinä kävi lopulta kävi niin että ilmeisesti kyllästyivät käymään niitä viestejä läpi ja lakkauttivat koko ketjun. Että silleen, kaikki hyvätkin kommentit meni sitten siinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Filtteröivät. Kielletyt sanat saavat aikaan jonouttamisen. Turhaa puuhaa kun kuitenkin koko ketju poistuu enivei...

Pahus. Mainitsin sen kauhistuksen, että demarit, vasurit, vihreät ja h*rrit olisivat hallituksessa rullaamassa punaista mattoa, käytin ilmausta "Räsäsellä sentään oli munaa" ja arvostelin Sipilän ja Soinin uskovaisuutta, joka ei ylety oman maan suojelemiseen, kun oma napa pitää saada ns. hyvien töiden voimalla taivaaseen. No, bannia en saanut, ainakaan vielä.

Vierailija

Mulla meni kanssa jonoutukseen, kun luettelin siinä 6 kk sinkkuna -ketjussa niitä nimityksiä millä miehet olivat minua nimitelleet, kun en innostunut pokailuyrityksistä. Ja viestihän katosi kokonaan. En usko, että jonoutettuja julkaistaan, koska palstan säännöissä lukee etteivät moderoi???

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla meni kanssa jonoutukseen, kun luettelin siinä 6 kk sinkkuna -ketjussa niitä nimityksiä millä miehet olivat minua nimitelleet, kun en innostunut pokailuyrityksistä. Ja viestihän katosi kokonaan. En usko, että jonoutettuja julkaistaan, koska palstan säännöissä lukee etteivät moderoi???

Ei julkaistu. Hallituksen  ja Sanoma Oy:n näkemyksen mukaiset kirjoitukset ova jäljellä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat