Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin koiran kun ei olisi mahtunut uuteen asuntoon

Vierailija

Muutettiin miesystävän kanssa yhteen ja piti tehdä vaikea ratkaisu. Koiralle ei olisi ollut tilaa uudessa asunnossa, eikä mies muutenkaan ole koiraihmisiä. En tiedä teinkö oikean ratkaisun. Olenko sydämeton ihminen kun suostuin siihen?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Et. Itse olen tehnyt saman. Työn perässä muutin ja koira olisi joutunut olemaan 10h yksin kun aiemmin kävin siinä ruokatunnilla kävelyttämässä.

Vierailija

Mua nauratti, että tän otsikon yläpuolella oli otsikko "tiedätkö tunteen, kun karman laki toteutuu". Toivottavasti.

Vierailija

No jos koira ei kerta sopinut uuden asunnon väreihin eikä poikaystävän imagoon niin mitä muutakaan oisit sit voinut?

Vierailija

Toivottavasti omat lapsesi kuskaavat sut mahdollisimman pian sadististen hoitsujen armoille jonnekin homehtuneeseen hoitokotiin, jossa hyvällä säkällä pääset kerran vuodessa ulos jos sitäkään.

Vierailija

Toivon, että tämä tapahtui Porvoossa. Jos joku oikeasti miettii tällaista, niin eikö olisi järkevämpää palauttaa koira kasvattajalle, antaa kaverille/perheenjäsenelle(jos ovat koiraihmisiä), tai laittaa ilmoitusta kodinvaihtajasta esim. Facebookin lukuisiin koira-aiheisiin ryhmiin?????

Ja mitä lemmikin hiilijalanjälkeen tulee, niin siihen voi vaikuttaa ihan suoraan sillä minkälaisen koiran hankkii, millä sitä ruokkii, mitä sen kanssa harrastaa jne. Ihan samalla tavalla kuin ihminen voi omalla toiminnallaan vaikuttaa siihen millainen hänen hiilijalanjälkensä on.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/217457-voiko-ekoihminen-pitaa-k...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat