Palvelu ei ollut sellaista kuin odotin.

Vierailija

HS 10.12.2015. Irakilainen palvelujen ostaja (suomalaisten veromaksajien rahoilla) oli tyytymätön. Kyllä me ollaan nolo kansa. Ei anneta heti asuntoa, työtä ja hulppeaa elämää luku- ja kirjoitustaidottomille vuohipaimenille.

Kommentit (7)

Vierailija

MInusta nyt on oikea aika tehdä asiakaspalvelukysely, mobiilimallia. Saataisiin tietää, mikä meidän palveluissa nyt oikein mättää. Sen verran olen kuullut, että Lahdessa on apteekissa kieltäydytty myymästä antibioottia ilman reseptiä ja tästä on noussut iso haloo. Kuulemma maahantulijoiden flunssat jää nyt hoitamatta ikävän farmaseutin vuoksi. Valitus on tehty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
MInusta nyt on oikea aika tehdä asiakaspalvelukysely, mobiilimallia. Saataisiin tietää, mikä meidän palveluissa nyt oikein mättää. Sen verran olen kuullut, että Lahdessa on apteekissa kieltäydytty myymästä antibioottia ilman reseptiä ja tästä on noussut iso haloo. Kuulemma maahantulijoiden flunssat jää nyt hoitamatta ikävän farmaseutin vuoksi. Valitus on tehty.

Eikä kioskilta saa iltayhdeltätoista enää olutta. 

Vierailija

Mä häpeän meidän kaikkien suomalaisten puolesta kun kerran ei olla osattu palvella kunnolla. Ei oo diskorahaa, ei pillua ilman että hiki tulee takaa-ajossa ja kamppailussa, ruoka syömäkelvotonta ja kauppakin viiden kilometrin päässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä häpeän meidän kaikkien suomalaisten puolesta kun kerran ei olla osattu palvella kunnolla. Ei oo diskorahaa, ei pillua ilman että hiki tulee takaa-ajossa ja kamppailussa, ruoka syömäkelvotonta ja kauppakin viiden kilometrin päässä.

Joo, tää juoksupillu on osoitus siitä, että palveluntarjoajat ei oikein ole oivaltaneet asiakaspalvelun merkitystä.

Vierailija

Kohta hallitus pyytää anteeksi sitä, että olemme olleet niin ajattelemattomia, että turvapaikanhakijat joutuvat lähtemään maasta ja palaamaan keskelle kauhuja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat