Näkyykö sikiön huulihalkio ultrassa?

Vierailija

pohdin että näkyykö vsi tuleeko se täysin yllätyksenä vauvan synnyttyä? Näin tänään neljän päivän ikäisen vauvan jolla oli se.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

En ole aivan varma, mutta eräs nainen piti kovaa melua että hän abortoi jos mitään poikkeavaa löytyy ja oli todella vastaan aivan kaikkea erilaisuutta. Luulen ettei hänen kohdallaan näkynyt kun lapsi kerran syntyi.

Vierailija

Ainakin meille sanottiin rakenneultrassa, ettei näyttäisi olevan suu- tai kitalakihalkiota. Tuli mulle ihan yllärinä, että sen voi nähdä.

Vierailija

Jos halkio on ulkopuolella, se näkyy. Suulaessa oleva ei näy. Ei ole mikään pikkujuttu. Korjaaminen vaatii monta leikkausta ja vuosien hoidot. Hampaita täytyy lisäksi oikoa ja vaikka mitä. Ei kuitenkaan mikään aihe aborttiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos halkio on ulkopuolella, se näkyy. Suulaessa oleva ei näy. Ei ole mikään pikkujuttu. Korjaaminen vaatii monta leikkausta ja vuosien hoidot. Hampaita täytyy lisäksi oikoa ja vaikka mitä. Ei kuitenkaan mikään aihe aborttiin.

Jos mun monisairaalla lapsella (jolla mm kalloepämuodostuma + n. 10 muuta sairautta) olisi vain kitalakihalkio, hyppisin onnesta.

Leikkaushoidot on todella pitkälle kehittyneet nykyään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat