Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä hajuvesi 14-vuotiaalle pojalle?

Vierailija

Hajuvesi olisi joululahjatoiveena, muttei tietoa merkistä tai siitä, minkätyyliset tuoksut ovat mieluisia. Mikä voisi olla idioottivarma ja moneen makuun sopiva tuoksu nuorelle pojalle? Onko nuorten vanhempia paikalla - osaattekp vinkata? Kiitos paljon! :) t. Ap

Sivut

Kommentit (23)

Entinen teini

No kaikki, mitä löydät Prismasta tai Citymarketista kannattaa jättää samantien pois laskuista. 

Tuon ikäisillä parta- ja hajuvedet on lähinnä statuksen nostatusta, jolloin sen pitää olla joku ns. designer-merkki. 

Varaudu myös siihen, että kaikilla muilla perheenjäsenillä alkaa päänsärky, kun teini ottaa kylvyt partavedessä aamuin illoin, ja joskus siinä välissäkin ;) Tähän voi vaikuttaa ostamalla jonkun ns. "vesituoksun", mitkä eivät ole aivan niin typerryttäviä ja päällekäyviä. Hajuvesiosaston myyjät osaavat varmasti auttaa parhaiten, kun kerrot tarpeen. Ovat työnsä puolesta kartalla asiasta.

PS: Jos oikein haluat "hemmotella" teiniä, osta saman merkin ja sarjan dödö samalla. Kyllä nousee teinin libido.

Vierailija

Osta David Beckhamin hajuvesi ja lahjakortti lähimpään salonkiin, jossa voidaan nyppiä kulmat ja leikata ananastukka.

Vierailija

Hieman nauratti. Kun itse olin teini niin ei kukaan 14-vuotias poika hajuvesiä toivonut. Mutta ajat muuttuu hassummiksi koko ajan.

Entinen teini

Vierailija kirjoitti:
Hieman nauratti. Kun itse olin teini niin ei kukaan 14-vuotias poika hajuvesiä toivonut. Mutta ajat muuttuu hassummiksi koko ajan.

Oliko tää 50-luvulla jossain Perämetsän ja Suonperän takamaastoissa?

Ainakin 80 ja 90-luvuilla kaupunkien teinit kyllä toivoivat ja käyttivät partavesiä (tai eau de toilette -hajusteita).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Chanel No. 5 voi olla toimiva.
Demissä ainakin haukuttu miljoonat kerrat. Haisee pirun voimakkaalle ja ällöttävälle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat