Paras kuivashampoo?

aapuuvvaa

Kerro merkki! Tahtoisin vähän kohotusta tyveen ja päivän jatkoaikaa pesuväliin.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Batiste on oma suosikkini. Kokeillut olen markettimerkkejä, Four Reasonssia, Klippotekia, Sunsilkiä ja Herbinaa, mutta tuo pesee kyllä kaikki.

Vierailija

Samaa mieltä vitosen kanssa, Batiste on ylivoimainen ykkönen ja vielä edullinenkin, olisko 7-10 euroa. Aiemmin en edes innostunut mistään kuivashampoista, kun eivät vastanneet odotuksia, mutta tähän jäin koukkuun. Eikä yhtään haittaa, että siitä on monia eri versioita, vaihtelu virkistää. On siis eri tuoksuisia, aina makeasta kookoksesta ns. puhtaan, tuoksuisiin, oma suosikkini tuo jälkimmäinen eli "clean & classic":

http://2.bp.blogspot.com/-zKwr41tC7OQ/UAQL4AnH2gI/AAAAAAAABFk/e9Bx_qmtqk...

Vierailija

pirkka-merkkinen oli yllättävän hyvä ja hei, halpa!

oma lemppari on batisten matkakokoinen keltainen ja klippotekin ihana halpa, four reasons on myös hyvä. batisten ruskea ja vihreäkorkkiset tekee hiukset sähköisentuntuisiksi ja liukkaiksi mutta erittäin kauniin kiiltäviksi. sopii varmaan sileisiin hiuksiin, itse haluan sellaiset sähäkän pörröiset. 

Vierailija

Jos nyt on pakko käyttää kuivapesua niin sitten ruokasooda. Ajaa saman asian eikä aiheuta vahinkoa eikä ole myrkyllinen. Hiero ruokasoodaa hiuksiin ja harjaa sitten hyvin pois. Pääset vuorokauden eteenpäin.

Vierailija

Miten te oikein käytätte sitä kuivashampoota, mulla jää siitä ällöttävän ja paskasemman oloiseksi hiukset. Suihkutan kohtuudella juuriin ja harjaan pois, mutta kamalan tuntuiset hiukset, eivät kyllä mitenkään puhtaan oloisiksi tule.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos nyt on pakko käyttää kuivapesua niin sitten ruokasooda. Ajaa saman asian eikä aiheuta vahinkoa eikä ole myrkyllinen. Hiero ruokasoodaa hiuksiin ja harjaa sitten hyvin pois. Pääset vuorokauden eteenpäin.

En minä usko että useimmat käyttää sitä pesemiseen, vaan tuuheuden saamiseen ohuisiin liukkaisiin hiuksiin. Ruokasooda ei siihen oikein toimi, tarvii jotain missä on tärkkelystä. Itse olen huomannut että perunatärkkelystä sisältävät tekevät paremman volyymiefektin kuin muita tärkkelystyyppejä sisältävät. Esim. Klippoteketin ja Herbinan kuivashampoissa on perunatärkkelystä. 

Vierailija

Batisten se ihan original ja (ilmeisesti) apteekista saatava Klorane mun lemppareita.

Noitten lisäksi olen testannut Cutrinia ja Bangerheadin omaa kuivashampoota, en tykännyt kummastakaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat