Pää seonnut ihastuksesta

Vierailija

Olen tavannut äärettömän ihanan naisen. Viestiteltiin vähän aikaa Tinderissä, ja silloin jo tuntui lupaavalta, mutta livenä tuntui vieläkin paremmalta. Minulla menivät polvet velliksi ensi sekunneista lähtien, kun toinen oli niin ihana, ja oli tosi hauska ilta. Toisellekin taisi kolahtaa kovaa, kun hyvin äkkiä halusi varmistaa, että tapaamiset jatkuvat. Ja siihen sanoin, että tietenkin jatkuvat, jos vain minusta on kiinni. Kumpikin myös lupasi perua muut tulevat tai suunnitellut treffinsä.

Se taisi olla menoa nyt. Kaikkea ei uskalla toiselle vielä sanoakaan. Toinen kyseli, että haittaako kun hän on naiseksi aika pitkä (kuitenkin minua lyhyempi), enkä uskaltanut sanoa, että olen aina tykännyt juuri hänen näköisistään naisista: pitkistä, hoikista, tummatukkaisista ja ruskeasilmäisistä. Lisäksi meillä tuntuu olevan paljon yhteisiä harrastuksia, ja ainakin näin alkuun synkkasi loistavasti, oli tosi mukava olla yhdessä.

Hemmetti kuinka ihana nainen siinä on! Pakko oli avautua :) Ei tule töistäkään mitään, kun ajattelen koko ajan häntä ja viestittelen hänen kanssaan. Joskus se vain kolahtaa.

M39

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Menikö polvet velliksi, kun pussasitte vai puhuitte sote-uudistuksesta?

Polvet menivät velliksi jo tämän naisen näkemisestä. Pussaamista en pysty edes sanoin kuvaamaan. Oli vain sellainen tunne, ettei tahdo päästää toisesta irti.

Sote-uudistuksesta puhumme ehkä vasta myöhemmin. Uskon kyllä, että toinenkin asiasta ymmärtää.

Vierailija

Kuulostipa mukavalta, tää oli kiva aloitus. Onnea sulle kun olet kohdannut ihmisen joka kolahtaa noin kovaa, toivon teille onnea!

N38

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen pirkko?
Mulla on vähän samaa vaivaa, nuori punapää, alasti oikein kiihottava.
M40v

Nainen 38v, itse 39v. Naisella kaksi lasta, mutta säilynyt oikein freesinä ja viehättävänä. Ja mikä minusta on erittäin hyvä merkki, niin se, että näen hänet ennen kaikkea naisena ja mielenkiintoisena ihmisenä, enkä eronneena kahden lapsen äitinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä :) ihana juttu !!

Vierailija kirjoitti:
Kuulostipa mukavalta, tää oli kiva aloitus. Onnea sulle kun olet kohdannut ihmisen joka kolahtaa noin kovaa, toivon teille onnea!

N38

Kiitos, kiitos! Parastahan siinä oli se, että toisellakin tuntui kolahtavan. Enpä muista hetkeen tällaista tunnetta, että ei olisi halunnut päästää irti toisesta, eikä olisi halunnut, että kumpikin lähtee eri suuntaan. Tämä ei ole nyt mikään pikku ihastus, tämä on iso ihastus :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat