DD-kupilla Tinderitykkäyksiä enemmän

N30 ja A-kuppi

Surullia tällaiset "uutiset": http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/tutkijat-muokkasivat-a-kup...

Tuossakin täytyy huomioda, että kyseessä on mainostelevision julkaisu, ja kyiseiseen tutkimukseen on osallistunut plastiikkakirurgi, joka vielä väittää, että suurin osa tissileikkauksiin menevistä ei hae miesten huomiota :D Miksi sitten kyseinen tutkimus on tehty juuri miesten huomiosta? :D (Pinokkio...)

DD-kuppiko on parempi kuin A-kuppi? Miehet vastatkaa miksi?

Olen luullut, että kaikki miehet kuolaavat Kiira Korpea ja Jenni Vartiaista... Ja viidakontähtöset ovat lähinnä vitsi aikuisten miesten keskuudessa (eli noin +25v).

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Olen vuosia sitten huomannut jo saman. Omilla B-kupeilla baariin -> miehet ei lähesty. Laita 2 kuppikokoa suurentavat bombshellit päälle -> miesten lähestymisistä ei loppua tule. Masentavaa :(

Vierailija

Kyllä se nyt vain niin on, että isot rinnat viestivät hedelmällisyydestä, piti se sitten paikkaansa tai ei. Parempaa vaimo- ja lisääntymismatskua siis automaattisesti isorintaiset. Elämän realiteetteja, hankkikaa silari ja parantakaa elämänne laatua tai sitten oppikaa elämään sen kanssa.

Vierailija

Mut eihän DD oke iso. Mulla 75DD kaikkien liiviliikkeiden mukaan ja niin pienet on et rinta mahtuu hyvin oman kämmenen sisään. En nyt lauta ole mut ei paljosta puutu..

Vierailija

Isot tissit on näkyvämmät ja ne huomataan helpommin. Kyllä varmasti moni mies tykkää pienemmistä tisseistä ihan vilpittömästi. Ne vaan ovat normiarjessa / baarissa jne huomaamattomammat kuin isommat - jotka myös on monen miehen mielestä jees.

Vierailija

En ikinä huolisi miestä jolle rintojen koko tärkeä. Mieluummin olen yksin kuin tuollaisten järjenjättiläisten kanssa.
T.terveen itsetunnon omaava B75 :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen vuosia sitten huomannut jo saman. Omilla B-kupeilla baariin -> miehet ei lähesty. Laita 2 kuppikokoa suurentavat bombshellit päälle -> miesten lähestymisistä ei loppua tule. Masentavaa :(

Eihän siihen mitään pelleilyjä tai tindereitä tarvitse, oikea elämä ja arki riittää.

Olen huomannut, että nelivitosenakin E-kupit saavat oman huomionsa, olin juhlimassa tai töissä.

Vierailija

isot rinnat yhdistettynä paksuun vartaloon tekevät mummomaisen vaikutelman. Kuvan naiset ovat hoikkia, joten sama tutkimus olisi pitänyt toistaa suurentamalla lihavien naisten rintoja ja katsoa olisiko vaikutus sama. Tuskin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
isot rinnat yhdistettynä paksuun vartaloon tekevät mummomaisen vaikutelman. Kuvan naiset ovat hoikkia, joten sama tutkimus olisi pitänyt toistaa suurentamalla lihavien naisten rintoja ja katsoa olisiko vaikutus sama. Tuskin.

TUTKIMUS???

Miksi ihmeessä. Eikö riitä kun piipahtaa ulos, oikeaan arkeen

CUP E

Vierailija

Siitähän on tehty tutkimustakin, että mitä yksinkertaisempi mies (siis tyhmä), sitä enemmän se on isojen tissien perään. Siis keskimäärin. Toki kaikki palstan miehet ja muutama isotissinen nainenkin tulee tätä alapeukuttamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siitähän on tehty tutkimustakin, että mitä yksinkertaisempi mies (siis tyhmä), sitä enemmän se on isojen tissien perään. Siis keskimäärin. Toki kaikki palstan miehet ja muutama isotissinen nainenkin tulee tätä alapeukuttamaan.

Onneksi pidän hoikasta vartalosta ja pienistä rinnoista :D
M25

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onneksi pidän hoikasta vartalosta ja pienistä rinnoista :D
M25

Onneksesi??

Miten onnesi siitä koostuu? Ei oikein auennut

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat