Vauvakuume ja apua tarvitaan
Heippa kaikille!
Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa (suomi24 sivusto tuntuu olevan perverssien valtaama:O) Eli tilanne on se että olen haaveillut vauvasta jo usemman vuoden ja mies taas tahtoisi odottaa vielä:( nyt kuitenkin kuukausi sitten mies tahtoi edetä sen verran että jätettiin pillerit pois ja käytössä nyt vain keskeytetty yhdyntä! eli mies haluaa että on pienenpieni mahdollisuus saada vauva<3 en itsekään tiedä miksei vaan suoraan koiteta, mutta mies ilmeisesti kokee että ei ole valmis olemaan isä, mutta jos "vahinko" käy niin olettaa sitten varmaan kasvavansa isäksi?! mun poikakaveri on kyllä tollanen että kaikissa isoissa päätöksissä menee aikaa joten jo pillereiden pois jättö on siltä valtava harppaus eteenpäin:D itse siis kaipailen vinkkejä miten tulla raskaaksi kaikista parhaiten:D vaikka keskeytetty onkin käytössä niin pieni mahdollisuus on ja mieluusti kuulisin kaikki vinkit ja kotikonstit miten saan ns parhaan mahdollisuuden tälle toivotulle vahingolle:D en rupea salaa mieheltä mitään spermaa varastamaan eli niitä vinkkejä en kaipaa.
Mitkä ruokaaineet edistäisi parhaiten hedelmällisyyttä?
elämän tavat? jnejne olen niin vauvakuumeinen että kaikki tuki ja apu kelpaa tässä vaiheessa:D
kerron vielä vähän taustoja: Ollaan seurusteltu 7vuotta minä olen 22v ja mies 29v itse en ole vakityössä, mutta jännitän juuri josko joku hakemuksistani poikii työpaikan.
mies on töissä ja tienaa paljon. eli hyvin tullaan toimeen vaikka välillä on tiukkaa:) (tämä miehellä kynnys vauvan hankintaan hänestä pitäisi olla useampi tonni säästössä jo ennen vauvaa)
Tiedän että tullaan toimeen vaikka vauva tulisi:) en tarvitse uusia ja hienoja äitiys vaatteita ja rattaat ja muut isommat hankinnat voin tehdä kirppiksiltä ja käytettynä eli minua ei haittaavaikka köyhää olisi ekat kuukaudet vauvan kanssa (meillä siis laina jota jäljellä vielä vuosi ja sen jälkeen jäisikin joka kk mukava summa ns ylimääräistä)
mies taas tahtoisi että olisin vakityössä, meillä olisi rahaa säästössä, laina maksettuna ja mahdollisesti vielä oma talo/isompi oma asunto ennen vauvaa ja kaikki tarvikkeet uutuutta hohtavia ja käyttämättömiä ja tietenkin varaa elää hyvin!
asumme pienessä kaksiossa koiramme kanssa ja minusta tänne mahtuu hyvin myös vauva ja tälläkin hetkellä vaikka en ole töissä ja pikkuisen lainaa jäljellä saataisiin laina pankista.
Sillä lainasummalla saisi jo isomman asunnon rauhalliselta alueelta tai talon hieman syrjäisemmältä seudulta (ollaan siis käyty pankissa kysymässä ja onnistuu laina)
mies sitä mieltä että jos vahinko käy niin vaihtoehto on ottaa sitten pienempi laina ja muuttaa hieman syrjemmälle.
eli kaikin puoli elämä on siinä mallilla että minusta vauva saisi jo tulla:) olen kouluni käynyt ja työelämässä ollut ja ainoa mikä puuttuu on vakituinen työ, mutta se ei minua haittaa.
onko kaikki miehet samanlaisia? miksi pitää olla rikas että voi hankkia vauvan?!
joskus tekisi mieli kumauttaa tuota äijää pesäpallo mailalla jotta tajuaisi etten minä tästä enään nuorene! ja tahdon lapsen suht nuorena! ja mieluiten useammankin:) haluan ison perheen, pienoisen talon maalta ja suuren puutarhan missä on hyvä leikkiä<3 ja en millään haluaisi enään odottaa päivääkään:( eli kertokaa kokemuksia, vinkkejä ja ideoita:D