Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään ELISA VIIHDEttä?

Tilaamassa

Meitä kiinnostaisi hommata Elisan viihdepalvelu, mutta vähän mietityttää sen laitteen käytön helppous (tai siis vaikeus). Joskus tosi kauan sitten olen kokeillut ja ainakin se laite oli h-i-d-a-s, koska kanavia piti hakea valikoiden takaa. Ja kaukosäädin kamala! Kanavasurffarin painajainen siis!

Luin dvdplazasta, että nykyinenkin Elisan laite on ihan p..a. Mikä on totuus? Kertokaa kokemuksia, toimiiko Elisa viihde ja onko siitä mitään hyötyä? Jää käyttämättä, jos pitää tapella niin kuin tietokoneiden kanssa ja kaikki on hitaampaa kuin oikeassa televisiossa...

Kommentit (4)

Vierailija

Ei musta tää laite ole mitenkään hidas, mulla on siis se pieni musta Netgem-boksi ja asun antennitaloudessa. Kanavia voi surffata nuolinappulalla samalla lailla kuin muillakin kakeilla.

Ainut mikä vähän tökkii, on se että tietokoneen täytyy olla niin lähellä boksia koska se modeemi-digiboxi johto on vain jotain kolmisen metriä pitkä, piti järjestellä huonekalut uusiksi sen takia.

Vierailija

Meillä on se, ja meillä on langaton netti johon saa neljä laitetta kerralla, eli piuhojen kanssa ei ollut mitään ongelmaa. En käsitä miten muka kanavat pitäisi vaihtaa jostain valikosta, ihan samalla tavalla saa nuolella tai numeroilla vaihdettua kanavaa. Ei ole sen hitaanpi kuin edellinenkään boxi. Harvoin on mitään häikkää ollut, joskus netti pätkii tietokoneessa mutta telkkari toimii hyvin.

Ihan kätevä laittaa tellennukset, se kun vielä tulisi että tuo tallentaisi aina saman ohjelman uudet jaksot että jos ei itse muista aina laittaa etukäteen. Valikosta on helppo laittaa vaikka lapsille piirrettyjä tulemaan, ja helppo ostaa jos haluaa jotain maksullista.

Mun mielestä tuossa ei ole mitään moittimista, mutta en toki tiedä mihin sitä muut käyttää, minä tallennan aina kaikki ohjelmat ja katson sitten joskus kun ehdin, ja lapset katsoo piirrettyjä, ja ne toimii, niin mulle riittää.

Vierailija

Lainaus:
Ihan kätevä laittaa tellennukset, se kun vielä tulisi että tuo tallentaisi aina saman ohjelman uudet jaksot että jos ei itse muista aina laittaa etukäteen.

Ton jatkuvan tallennuksen voi asettaa siellä Elisaviihteen nettisivuilla ohjelmaopas-kohdasta

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat