Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaa että synnytys käynnistyy ja en näe kättelyä loppuun :D

Vierailija

Koko viikonlopun supistellut ja nyt pitäis sinnillä vetää tämä loppuun. On mullaki ongelmat :D

Onko teillä kellään käynnistyny synnytys "huonoon aikaan"?

Kommentit (13)

Vierailija

Voin kuvitella kun ap:n pitäisi lähteä synnyttämään niin on vaan että ei vielä, tahdon nähdä tämän loppuun! Sairaalassa pyytää telkkaria huoneeseen. 😁

Vierailija

Mulla käynnistyi synnytys jouluaattona :-D Kinkku uunissa ja kaikki hommat kesken, kolme viikkoa etuajassa syntyi siis meidän neiti. Äkkiä soitto isovanhemmille että tulevat jo meille viettämään joulua 2 veen ja 4 veen kanssa. Me lähdettiin synnärille ja samana päivämnä oli vauva ulkona.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla käynnistyi synnytys jouluaattona :-D Kinkku uunissa ja kaikki hommat kesken, kolme viikkoa etuajassa syntyi siis meidän neiti. Äkkiä soitto isovanhemmille että tulevat jo meille viettämään joulua 2 veen ja 4 veen kanssa. Me lähdettiin synnärille ja samana päivämnä oli vauva ulkona.

Annoitteko nimeksi Jeesus? Jesús? Jesse?

Vierailija

Miesten keihäänheiton finaali kesken, minä kärvistelen lattialla ku en halua vielä lähteä, mies ihan paniikissa. Viimestä heittokierrosta ennen PAKKO lähteä, vauva ulkona 30 min synnärille menon jälkeen :D

Vierailija

Mulla alkoi supistukset uudenvuoden aattona ja kaikeinlisäksi lapsi syntyi klo 23.57. Jos vauva olisi odottanut edes neljä minuuttia, niin hän olisi ollut sen vuoden ensimmäisenä syntynyt ihminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla alkoi supistukset uudenvuoden aattona ja kaikeinlisäksi lapsi syntyi klo 23.57. Jos vauva olisi odottanut edes neljä minuuttia, niin hän olisi ollut sen vuoden ensimmäisenä syntynyt ihminen.

Millähän logiikalla olisi ollut ENSIMMÄISENÄ syntynyt? Maailmassa on kuitenkin paljon ihmisiä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Millähän logiikalla olisi ollut ENSIMMÄISENÄ syntynyt? Maailmassa on kuitenkin paljon ihmisiä...

Hän olisi ollut sinä vuonna ensimmäinen Suomessa syntynyt. Sori, luulin että ymmärsit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tilastoja kun katselee, niin harva syntyy 00.01, oli aikavyöhyke sitten mikä tahansa. Toki emme tiedä, mitä esim. Intian köyhillä alueilla tapahtuu...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei kyllä äitinä huvita jäädä 4minuutiksi kärvistelemään ylimääräistä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat