Kalat syövät ruumiita
Ajatteleeko kukaan muu, että ne silakat, muikut, lohet, ahvenet yms kalat, joita syötte ovat syöneet ja näykkineet niitä ruumiita, joita hukkuu vesiin ja joita ei löydetä? Aika paljon niitä kuitenkin vesiin jää.
Kommentit (21)
Jaa että lihansyöjät syövät lihaa? JÄRKYTYS.
Juu kun ajatteleekin mitä ne on kerinneet popsia jopa vuosikymmenien aikana...
Ja miettikää: viljakin kasvaa paskassa
Juu, ja ravut ja muut pohjaeläimet elävät täysin kuolleilla eläimillä. Ja ihmisillä, jos sellaista herkkua pohjaan vajoaa.
Miksi ei susi, karhu tai leijona muutu siitä yhtään vähemmän hienoksi, että kaikki syövät raatoja. Hyvin mielellään myös muiden kuin itsensä tappamia.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin nahkiaiset.
Estonian uppoamisen jälkeen olikin lihavia nahkiaisia toreilla myynnissä:)
So? Ihmisetkin syö ruumiita. Yleensä muiden eläinten, mutta joskus toisten ihmisten.
Ei haittaa kalat on hyviä ja terveellisiä. Ja kohta joku tulee sanomaan miten paljon niissä on myrkkyjä sun muut paskaa, Kuitenkin juo itse viinaa tai vetää ganjan paskaa keuhkoihinsa kun sehän se on terveellistä ja lääke kaikkiin maailman sairauksiin ja ongelmiin.
Kasveihin imeytyy kaikki maailman paska ilmakehästä kun vesi sataa maahan.
Yritän olla ajattelematta kaikkea tuollaista. Kuten esim. sitäkin, että uimahallissa käydessäni siellä vedessä jota suuhun, silmiin, nenään, korviin ja alapäähän menee lilluu alapään hiivat, smegmat, räkä, hiki, ihoretaleet, kuukautisveret, kaikki liikkeellä olevat vatsa- ja flunssapöpöt ym. Ei kannata miettiä liikoja. Alkaa ällöttää koko eläminen muuten :D
Ja jokainen vesimolekyyli koko planeetalla on miljardeja vuosia vanha eli kulkenut dinosaurusten peräsuolissa ja Adolf Hitlerin pippelin läpi...
Hyi! Täällä päin kesällä hukkui meidän ainoaan kalastusjärveen mies, jota ei edelleenkään ole löytynyt, ja eipä kyllä tehnyt mieli syödä kaloja tuosta lätäköstä. Mä en voi mitään mutta maailman inhottavin ajatus syödä jotain joka on syönyt mädäntynyttä ihmisen lihaa, jaaaaiks!
Ruumiit = lihaa = ihmisiä = eläimiä. Mitä ihmeellistä siinä on? Parempaa ruokaa ne villit kalat saavat kuin ne altaissa pullamössöllä tai ties millä ruokitut "lohet" ja muut.
Porsaskin muuten syö tarvittaessa ihmisenlihaa. Ja moni muu. Apinatkin. Mekin ollaan apinoita.
Mieluummin syön ruumiskaloja kuin antibioottinautaa tai -kanaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Täällä päin kesällä hukkui meidän ainoaan kalastusjärveen mies, jota ei edelleenkään ole löytynyt, ja eipä kyllä tehnyt mieli syödä kaloja tuosta lätäköstä. Mä en voi mitään mutta maailman inhottavin ajatus syödä jotain joka on syönyt mädäntynyttä ihmisen lihaa, jaaaaiks!
No hei, ruotsalaiset syö hapansilakkaa.
Entäs tää ilma jota hengitämme. Missä kaikkialla se ilma on kiertäny, jonka vedämme keuhkoon?
Ajattelen. Tää on syy miks lopetin kalan syönnin useampi vuosi sitten. Alkaa etoa ja yökkäyttää kun ajattelenkin kalan syömistä. Ennen kala oli lempiruokaani. Ei vaan pysty enää..en käsitä miten olen ennen pystynyt syömään mitään ällöttävää lihaa tai kalaa. Kalat todella syö ihmisruumiita myös.
Ihmiset syövät eläinten ruumiita päivittäin.