miehen käsi naisen vyötäröllä?

tyhmäkysymys

Osaako joku sanoa onko käden pitämisellä takaapäin vyötäröllä jokin merkitys?

Mies siis oli toisen naisen seurassa kun pysäytti minut ja pyysi juttelemaan. Samalla esitteli minut nimeltä seuralaiselleen.ja esitteli ko. Naisen minulle seuralaisekseen (mitä lie tarkottaakaan miehen sanomana). Ja samalla siis piti kättänsä vyötärölläni..

Tämä kaikki tapahtui pikkujouluissa viime viikonloppuna. Työskentelemme tampereella isossa firmassa jossa monia "osastoja", enkä ole paljon ollut tekemisissä tämän miehen kanssa. Toki tiedämme toisemme nimet ja muutamasti olemme jutelleet :)

Kommentit (3)

Vierailija

Minulle se on todella intiimi/eroottinen kosketus ja kuuluu vain hyvin läheiselle ihmiselle, muuten koen sen ahdisteluksi. Tosin en kyllä pysty vaikkapa halailemaan jos ei ole jo suhde päällä ja tanssiminenkin on tuskaa kun olen niin herkkä noille kosketuksille.

tyhmäkysymys

Kiitos vastauksesta!

Itse en oikein tiedä mitä ajatella, ja toivoin mielipiteitä asiaan tämän vuoksi! Käsi selälleni tuli niin yllättäen :).

Mutta ymmärrän että kaikki kokee ko. Kosketuksen eri tavoin. Itse en asiaa pahastunut, yllätyin vaan ja tämän vuoksi asia jäi vaivaamaan :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat