Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Hymyilyn merkitys

Vierailija

Kertokaa naiset, miksi osalle teistä hymy on ikäänkuin yleisilme kaikkiin merkityksiin ja mielentiloihin? Ja jos se ei ole osoitus hyväntuulisuudesta niin mistä kaikesta muusta se voi olla osoituksena?
Miehenä on ihan hirveää yrittää ottaa selvää siitä mitä toisen pääkopassa oikeasti liikkuu jos hymy ja sanojen merkitys tai muut eleet ovat ristiriidassa. Tai jos ei ole muuta tulkittavaa kuin se pelkkä hymy.

Sivut

Kommentit (28)

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

En ole koskaan nähnyt kun nainen hymyilee, en koskaan. Naurua olen nähnyt monesti, mutta voin ihan rehellisesti sanoa en tiedä miltä näyttää hymyilevä nainen.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Kevyt hymy on perusilmeeni.Tervehdin ihmistä hymyllä. Puhun mielummin hymyillen kuin suupielet alaspäin. Kuljen mielummin kadulla hyväntuulisen näköisenä kuin naama happamana tai vaikka suu auki mollottaen.

Se kuvastaa luonnettani ja asennettani maailmaan paremmin kuin irvistys. Tykkäisitkö itse semmoisesta Sofi Oksasen sitruunailmeestä?

Jos naisen tarkoitusta on vaikea saada selville, niin puhu. Ei meistä kukaan osaa lukea ajatuksia.

Vierailija

Naispelko kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt kun nainen hymyilee, en koskaan. Naurua olen nähnyt monesti, mutta voin ihan rehellisesti sanoa en tiedä miltä näyttää hymyilevä nainen.

Terveisin Naispelko22

:)
Tässä, ole hyvä, hymy naiselta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hymyilen miehelle yleensä silloin, kun olen ihastunut häneen.
Yleisilmeeni ei ole hymy.

Just joo. Ei minunkaan yleisilme ole hymy, mutta hymyilen päivittäin töissä, sekä miehille että naisille. Enkä suinkaan ole ihastunut heihin.

Joku suvakkiko se täällä yrittää taas antaa lupaa raiskauksille. Itsehän se sitä tahtoi kun antoi luvan hymyilemällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No se on sellainen yleisilme, vähän niinkuin aasialaisilla.

Sama. Nauran myös thaimaalaisten tapaan muissakin kuin hauskoissa tilanteissa. Monet tulkitsee hymyn/naurun flirtiksi mitä se ei ole.

Vierailija

No onhan se nyt ihan helvetin falskia vetää tuolla joku smaili naamalla. Tulee lähinnä vaikutelma jostain prozacin nappailijasta jenkki-wannabe valkohampaasta xD

Vierailija

Naispelko kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Suomalaisilla naisilla hymy on tosiaan valitettavan harvinainen.

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Vierailija kirjoitti:
Naispelko kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

:)
Tässä, ole hyvä, hymy naiselta.

No kiitos, nyt on tämäkin sitten nähty! Tosin aika kalpea tuo hymy.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Hymyilen paljon, olen aina hymyillyt. Hymyilen ja katson silmiin kaikkia, miehiä, naisia, lapsia ja vanhuksia, sellainen vain olen. Tiedän, että monet miehet luulevat hymyni olevan ihastumista ja kiinnostusta, ja tavallaanhan se onkin, mutta olen kunnostunut yleensäkin kaikista ihmisistä. Mieheni on sanonut, että löydän aina ja joka paikasta juttukaverin ja ihmetellyt kuinka paljon minulla on ystäviä ja kavereita. Elämä ja muut ihmiset ovat kiinnostavia minun mielestäni, hymyilemällä pääsen nopeasti ihmisen lähelle ja asiakaspalvelutyössä se ole ehdoton valtti. N41

Vierailija

Minä hymyilen tällä hetkellä eräälle miehelle johon olen ihastunut. Hänkin hymyilee takaisin. Enpä tiedä onko hän minuun ihastunut. Nytkin hymyilyttää kun hän tuli mieleeni tätä kirjoittaessani. Hymyilen hänelle tavallista enemmän kun hänet nähdessäni hymyilyttää normaalia enemmän ja tulen hyvälle mielelle hänet nähdessäni. Tällä tavalla ei kukaan toinen hymyilytä.
Jos minun ja hänen välistä hymyilyä ihmetellään niin pystyn vain sanomaan omasta puolestani: Olen NIIN jotenkin hömppä hänet nähdessäni 😊. En uskalla ajatella miksi hän hymyilee. Ehkä pelkään että hän vain hymyilee takaisin kohteliaisuussyistä.
Siksi nainen (ainakin minä) saattaa käyttäytyä eriskummallisesti tämän hymyilyn kohteen tavatessaan on se että munaa jotenkin, menettää kasvonsa, pelkää että torjutaan, kun on itse niin ihastunut.kun ei oikein saisi olla kun olemme varattuja. Sekavaa kirjoitusta kun on kirjoittajan hymyilevä pääkin ☺.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat