Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin ettei mieheni ole enää läheinen minulle

Vierailija

Joten minulla ei ole enää ketään läheistä, jolle edes yrittää puhua asioistani.

Paitsi terapeutti.

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En voi lasten takia lähteä. Ap

Tietysti voit. Lasten pitää saada kasvaa rauhallisessa ja tasapainoisessa ympäristössä.

Vierailija

Sama juttu. Tai mieskin on jo ex-mies. Ei ole ketään läheistä enää jolle puhua, mutta onneksi on varaa vielä terapeuttiin. Ainoa ihmissuhteeni oikeestaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi lasten takia lähteä. Ap

Tietysti voit. Lasten pitää saada kasvaa rauhallisessa ja tasapainoisessa ympäristössä.

Aika rauhallista täällä nyt on, kun lopetin miehelle avautumisen asioista, joihin olen tyytymätön elämässä.
Ap

Vierailija

Miten sitä paitsi kukaan voi oikeasti kokea olevansa aviopuolisonsa kanssa läheinen, kun eihän sille todellakaan kannata aina rehellisesti kaikista tunteistaan ja ajatuksistaan puhua. Ap

Vierailija

Mistä me tiedämme, että ap:n seura takaa lapsille rauhallisen ja tasapainoisen kasvuympäristön?  Ehkä se ongelman ydin onkin juuri ap eikä hänen miehensä. Jotainhan se kertoo, että hänen ainut keskustelukumppaninsa on terapeutti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais nähdä että minkänäkönen mies keksii näitä provoja

Miten niin? Ei ole provo, enkä ole mies. En vain jaksa enää tätä paskaa, jossa minä en saa itselleni mitään. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten sitä paitsi kukaan voi oikeasti kokea olevansa aviopuolisonsa kanssa läheinen, kun eihän sille todellakaan kannata aina rehellisesti kaikista tunteistaan ja ajatuksistaan puhua. Ap

Oletko Sinä läheinen puolisollesi? Oletko kuunnellut häntä? Vai kuuluuko kaiken pyöriä Sinun ympärilläsi?

Ps. Ketjujasi on ollut täällä useita. Miten äiti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalla on tuollaisia ajatuksia ja tunteita. Suurin osa elää ilman jatkuvia sisäisiä ristiriitoja

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat