kuinka jättää mies jota rakastaa?

Vierailija

Otsikossa tulikin.

Kuinka ihmeessä saisi lopetettua ihmissuhteet jossa on paha olla?

Mies on ihana mutta nämä ovat näitä perinteisiä "rakastuin renttuun" -tarinoita.

Kommentit (6)

Vierailija

No sun pitää motivoida itseäsi. Mietit mitä haluat elämältä, ja sitten olet kylmän realistinen pohdinnoissasi miten mies mahtuisi tuohon kuvaan ihanne-elämästäsi. Siis sillä olettamuksella, että mies ei muutu. Sehän se ongelma haaveilussa on, että sitä tavallaan aina sopeuttaa toisen muuttuneena ihmisenä niihin. Kuitenkin aika harvat muuttuvat kovin radikaalisti elämänsä aikana. 

Voithan kirjoittaa tänne, millainen mies on ja mitä elämältä haluat, niin voidaan täällä yhdessä tsempata sua tekemään päätös?

Vierailija

Minä tein sen ap. Olin suhteessa onneton. Mies ei loppuaikoina antanut läheisyyttä/seksiä ja minä himoitsin häntä vuosienkin jälkeen. Mies jäi useamman kerran kiinni nettiseksistä fb-kavereidensa kanssa. Annoin anteeksi liian monta kertaa ja aina tuli uusia. En luottanut häneen enää ja en ollut enää oma itseni. Stalkkasin miehen puhelinta jne, mitä en ole koskaan ennen tehnyt.

Sitten lopulta koin valaistuksen. Tajusin, että en koskaan tule onnelliseksi hänen kanssaan. Sain voimia hankkia asunnon ja muuttaa. Alku oli kamalaa, luulin, että tukehdun ahdistukseen. Nyt erosta on aikaa vasta 3 kk ja tiedän, että tein oikein. Välillä kaipaan häntä, kunnes palautan asiat mieleeni. Ne ikävät asiat. Minusta otettiin pikkujoulussa kuva, missä hymyilen ensimmäistä kertaa vuosiin niin, että hymy nousee silmiin asti. Lisäksi olen saanut läheisiltä palautetta, että ihan säteilen. Olen oikeasti nyt onnellinen. Pitkästä aikaa oma itseni.

Ehkä sinä lähdet, kun mittasi tulee täyteen?

Vierailija

Kun olisi pettämistä tai ongelmia läheisyydessä, niin lähteminen olisi ehkä helpompaa...

Mutta ei. On luottamusta rakkauteen, ihana ja pehmeä yhteys. Ja sitten on minun kaipuuni normaaliin ihmissuhteeseen ja kumppanuuteen. Olemme niin erilaisia ihmisiä erilaisissa elämäntilanteissa ja eri poluilla kuin voi olla. ..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat