Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaan niin paljon seksiä että itkettää

Vierailija

Olen 35v nainen, kaunis ja hyväkroppainen sinkku. kukaan ei uskoisi että minulla on tämmöinen ongelma mutta vaan on. En ole saanut seksiä aikoihin eikä kukaan halua minua. Purskahdin juuri itkemään kun kuuntelin miten naapurit harrastavat seksiä. Koko elämä menee hukkaan. Kaipaan niin paljon läheisyyttä ja seksiä etten kestä.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Näin helppoa on naisen saada seksiä. Heti tulee tarjokkaita tähänkin ketjuun. Jos mies valittaisi seksittömyyttä niin ei tulisi kuin haistattelua ja ketju menisi poistoon.

Vierailija

Kuva ja ilmo tinderiin, ongelma ratkaistu parissa tunnissa. Eikä tarvi kirjottaa "haluan seksiä", ihan normitreffit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos nuorempi kelpaa, niin voin auttaa :)

Lupaat vaan, oikeasti ei sulla kuitenkaan edes seiso. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näin helppoa on naisen saada seksiä. Heti tulee tarjokkaita tähänkin ketjuun. Jos mies valittaisi seksittömyyttä niin ei tulisi kuin haistattelua ja ketju menisi poistoon.

Minusta se on verrattavissa jos vaikka haluis antaa rahaa, niin ottajia kyllä löytyy paljon, mutta jos pyytää rahaa niin aika hiljaista se on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi ei seiso? Mulla on kestopanetus ollut päällä jo kymmenen vuotta.

Voi Eicääcäc

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

VOi eicäccä miten katkera muija oot! Häpeisit edes! :DD

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
Niin totta.

Naisten ongelmat ovat näennäistä huomionhakua kuten lapsilla.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin totta.

Naisten ongelmat ovat näennäistä huomionhakua kuten lapsilla.

-Mies 29v + 1v-

Niin, sinähän toisten ongelmiin osaat eläytyä kun sellainen empaatti ja sosiaalisesti älykäs olet. 

Vierailija

Jos ap sulle kelpaa kuka tahansa, niin tietenkin saat seksiä, jos haluat.

Oon kaunis nelikymppinen nainen ja munaa saisi niin paljon kuin sielu sietäisi, mutta tahdon seksiä vain rakastamani miehen kanssa, joka on varattu ja kunnollinen, joten se siitä, ihan turha edes tyrkyttää. Vaikka onnistuisin, tulisi siitä lopulta miehelle paha mieli ja sitä en tahdo.

Mutta ehkä parin vuoden päästä tunne helpottaa ja voin rakastua vapaaseen mieheen ja saan taas seksiä.

Siihen asti ilman.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ap sulle kelpaa kuka tahansa, niin tietenkin saat seksiä, jos haluat.

Oon kaunis nelikymppinen nainen ja munaa saisi niin paljon kuin sielu sietäisi, mutta tahdon seksiä vain rakastamani miehen kanssa, joka on varattu ja kunnollinen, joten se siitä, ihan turha edes tyrkyttää. Vaikka onnistuisin, tulisi siitä lopulta miehelle paha mieli ja sitä en tahdo.

Mutta ehkä parin vuoden päästä tunne helpottaa ja voin rakastua vapaaseen mieheen ja saan taas seksiä.

Siihen asti ilman.

Niin, en myöskään halua enkä pysty seksiin jos ei ole tunteita. Ja ketään kohtaan ei ole enkä pysty minkään ventovieraan kanssa vaikka kuinka kärsisin tästä yksinäisyydestäkin. Tiedän, että tyhjän seksin jälkeen olis vaan entistä tyhjempi olo. t. AP

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat